Pitali smo građane Sarajeva o novim cijenama prijevoza: 'Gorivo pojeftinilo, a karte... Apsurdistan'

4
A. Čančar

Poskupljenje karata javnog gradskog prijevoza u Kantonu Sarajevo izazvala je brojna negodovanja građana koji se svakodnevno voze autobusom, tramvajem ili trolejbusom.

Na osnovu odluke Vlade Kantona Sarajevo, cijena pojedinačne karte za oba prijevoznika iznosi 1,80 KM umjesto dosadašnjih 1,40 KM, dok karta za komercijalne linije iznosi 2,30 KM umjesto 2 KM.

Ekipa portala Radiosarajevo.ba je jutros bila sa građanima Sarajeva, koje smo pitali šta misle o poskupljenju karata, te smatraju li da li je povećanje cijena opravdano ili ne?

Semir Halilović podnio ostavku na poziciju ambasadora BiH u Kataru: Poslao pismo Denisu Bećirović

"Smatram da je ovo povećanje cijena skroz neopravdano. Često se vozim gradskim prijevozom i ovo poskupljenje me naljutilo i razočaralo", izjavila je Amila K. (35) iz Sarajeva.

"U moru drugih poskupljenja, hrane i ostalih potrepština, ovo poskupljenje je prema mom mišljenju nepotrebno", ističe Mensur S. (47) za portal Radiosarajevo.ba.

Mišljenja su uglavnom ista - poskupljenje karata je neopravdano.

Od utorka veće cijene goriva u Hrvatskoj: Kada se očekuje poskupljenje u BiH?

"Udar na džepove 'običnih' građana. Na prvu 40 pfeninga ne djeluje mnogo, no kada se izračuna na mjesečnom nivou - to dođe zaista puno. Naročito za građane koji se češće voze gradskim prijevozom", kaže Lamija M. (24) za naš portal.

Foto: A. Č. / Radiosarajevo.ba: Tramvajska karta

"Meni se lično ne isplati kupovati mjesečni kupon, jer se ne vozim toliko često autobusom i tramvajem. Ponekad do posla prošetam, nekada iznajmim električni romobil, a kada kiša pada koristim gradski prijevoz. Povećanje cijena mi je apsurd, naročito jer su prije nekoliko mjeseci snizili cijene, a sada ih povećavaju", izjavila je Senada Ž. (32) iz Sarajeva.

Senada nije jedina građanka koja će alternativu potražiti u električnim romobilima, naročito tokom ljetnih, sunčanih dana.

/ Anketa

Smatrate li da je opravdano poskupljenje gradskog javnog prijevoza u Sarajevu?

"Gradski prijevoz u Sarajevu je očajan. Ljeti je klima pojam, previše ljudi, natrpano, dugo se čeka na vožnju. Od sada prednost dajem električnim romobilima, cijena me dođe gotovo ista za dionicu koju ja moram preći, a barem se ne vozim u autobusu bez klime", kaže Haris M. iz Sarajeva.

Ipak, postoje neki građani koji misle da je poskupljenje očekivano, a koliko je opravdano - nisu sigurni.

FOTO: Radiosarajevo.ba: Karta za komercijalne linije

"Ovo poskupljenje sam donekle i očekivala. Poskupjelo je i sve ostalo, pa i prijevoz. Koliko je opravdano - ne znam. Narod šuti i trpi", izjavila je Zijada A. (47) iz Sarajeva.

Ministar Šteta: Svi mjesečni kuponi uskoro će važiti kod oba prijevoznika

"Cijena goriva je pojeftinila, a karte poskupjele. Čak se i tramvajska karta na trafici prije mogla kupiti za 1,60 KM... Apsurdistan", izjavio je Kerim K. (29) za Radiosarajevo.ba.

Podsjećanja radi, od 1. augusta 2022. godine cijena karata bila je snižena na 1,40 KM.

"Svjesni smo da su cijene na svim poljima povišene, neke čak i udvostručene, stoga smo morali pronaći rješenja kako da zaštitimo građane i od ove vrste poskupljenja. Cijene prevoznika, kao i troškovi prevoznika su porasli, međutim uprkos poskupljenjima cijena svih energenata, snižavamo cijenu pojedinačne karte za javni prijevoz", izjavio je tada Adnan Šteta.

Podsjećamo, na osnovu Odluke Vlade Kantona Sarajevo potpisan je Sporazum o utvrđivanju stvarne cijene koštanja komunalne usluge javnog linijskog prijevoza putnika na području Kantona Sarajevo između prijevoznika.

Šteta podijelio nove fotografije: Pogledate kako teku radovi na rekonstrukciji tramvajske pruge

"Radnici su još jedna kategorija čiji će kuponi važiti kod oba prijevoznika. Na osnovu svih zahtjeva i prijedloga građana, obezbijedili smo sredstva i uspostavili dogovor sa prijevoznicima. Ovom odlukom postigli smo da će svi mjesečni kuponi važiti kod oba prijevoznika. Sada imamo 75 hiljada korisnika mjesečnih kupona, od čega smo za 55 hiljada korisnika i to za đake, studente, penzionere sa minimalnom penzijom, obezbijedili besplatan javni prijevoz", izjavio je ministar Šteta.

Sporazum su, u prisustvu ministra saobraćaja Kantona Sarajevo Adnana Štete, potpisali direktori GRAS-a i Centrotransa Senad Mujagić i Safudin Čengić, a sporazumom su definisane cijene karata, subvencije prema prijevoznicima, kao i obaveze prijevoznika i Vlade Kantona Sarajevo.

Dogovoreno je da, od 5. jula, i radnički kuponi važe kod oba prijevoznika.

Pored radničkih, i mjesečni kuponi boračke populacije, RVI i šehidskih porodica će važiti kod oba prijevoznika, bez obzira kod kojeg prijevoznika je mjesečni kupon kupljen.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (4)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak