Pitali smo građane Sarajeva o novim cijenama prijevoza: 'Gorivo pojeftinilo, a karte... Apsurdistan'
/ Komentari (4)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
Nekad, prije ovog zadnjeg rata, cijena pojedinačne vožnje uvijek je bila niža od cijene dnevne štampe. To je bilo nepisano pravilo u javnom gradskom prijevozu.
Najapsurdniji detalj je taj da cijene karata rastu ali da mjesecna visina naknade za prevoz u iznosu od 53KM ostaje nepromjenjena. Razlog je jednostavan u slucaju povecanja mjesecnih karata izdaci poslodavaca bi se po automatizmu morali podici za par desetina maraka, sto ne ide u prilog populistickoj vladi .
To je kada 450 000 stanovnika dozvoli da u njihovo ime odluke donosi desetak ljudi a građane nista ne pitaju. Cijene su digli hinjski preko noći da niko nije ni znao da će biti povečane.Apsurd je i da je cijena komercijale manje povecana od cijene obicnog redovnog saobracaja 30, 40 . Ovako će uraditi i sa ostalim cijenama kantonalnih javnih preduzeća iako imaju najbolje plaće u državi i najveći broj zaposlenih po stranačkim i rodbinskim vezama.
Neka su podigli cijene, nije to skupo, sta bi ljudi htjeli da se vozaju dzaba?