Fišo: U GRAS-u 220 radnika manje, u planu 150 novih revizora
Ministar za saobraćaj KS-a Mujo Fišo istaknuo je kako je 220 radnika manje u ovom poduzeću.
Također, rečeno je kako je smanjeno povećanje prodaje kupona, ali i smanjenje troškova.
Nakon što se izjasnio ministar Fišo, zastupnik Mladen Marić postavio je pitanje o remontu tramvajske pruge u Sarajevu koju smatra neophodnom, a o čemu smo mi već pisali.
Fišo je na upit zastupnika Marića o gradnji pruge od Ilidže prema Hrasnici rekao kako to nije povezano sa projektom za izgradnjom tramvajskih stajališta navodeći kako je za rekonstrukciju pruge prema Hrasnici potrebno uraditi projekat. Dodao je i kako je važno da dobijemo stajališta sa elektronskom naplatom karata, videonadzorom u vozilima itd.
Marić je tokom rasprave rekao kako tramvaji koje je GRAS-u donirala Turska nisu namijenjeni za vožnju po prugama u Sarajevu, te kako je dodatno uništavaju, pa je dodao kako je nelogično da se videonadzori ugrađaju u starim češkim tramvajima koji su stari nekoliko decenija.
Zastupnik Eldar Čomor istakao je kako GRAS ipak ne pokriva sve linije u Sarajevu, stoga je postavio pitanje da li je moguće da se na neke linije uvedu minibuske linije.
U raspravu se uključila i zastupnica Segmedina Srna-Bajramović navodeći kako su građani nezadovoljni gradskim prijevozom, jer sve češće ostaju bez redovnih linija, te je napomenula da se o nabavci minibusa sprovodila istraga. Srna-Bajramović je postavila upit da li je poznato da je vođena istraga o ovom slučaju i ko je odgovoran.
Na upit zastupnika Edina Forte ministar Fišo je rekao kako je u ovoj godini nije moguće da se radi rekonstrukcija pruge prema Hrasnici.
Forto je rekao kako u materijalima koje su dobili za današnju sjednicu nije izrađena Strategija javnog prijevoza za narednih 20 godina, ali kako postoji plan šta će se nabavljati ističući kako se opet radi naopako. On je upitao i gdje je Zakon o javnom prijevozu, te da nije riješen nijedan problem koji bi mogao izvući GRAS iz problema, ali da se već zna gdje će biti uvršten novac.
Podsjetio je i na žalbe građana za obavezu uzimanja kupona koje smatra opravdanim jer građani su dužni uzimati kupon, a nemaju gradskog prijevoza niti garanciju da će na vrijeme stići na posao.
Prema najavama Gušića, rekao je Forto, planirano je da na novom sistematizacijom u GRAS-u bude 150 kontrolora, dok se istovremeno planira zatvaranje tramvajskih stajališta, što smatra kontradiktornim.
Zastupnik Marić se nadovezao, te je podsjetio da nije riješen problem građana koji se prevoze sa Dobrinje do 10. februara kada će ponovo početi funkcionirati trolejbuski saobraćaj. Kako bi se prevezli do grada, stanovnici Dobrinje moraju promijeniti dva prevozna sredstva i plaćati dvije karte, eventualno koristiti usluge komercijale čija je cijena povećana.
Prinudni upravnik GRAS-a Haris Gušić najavio je raspisivanje novog tendera za nabavku CNG plina, te je dodao kako postoji plan da u GRAS-u bude stanica sa ovim plinom, te je rekao kako će se otvoriti i tender za nabavku minibusa kada se otvore mogućnosti za to.
Fišo je dodao kako su zahvaljujući vozilima na CNG plin poboljšali gradski prevoz u Kantonu Sarajevu.
Gušić je odgovorio zastupniku Fortu navodeći kako kontrolori ne rade samo na tramvajskim stajalištima, te kako će se broj kontrolora i smanjivati nakon što se pokažu pozitivni učinci naplate karata.
Također, rekao je kako u sadašnjem sistemu fali kontrolora te kako se treba obratiti pažnja na starosnu dob kontrolora koji "nisu više tako mladi da protrče kroz tramvaj i pregledaju karte".
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.