Dom zdravlja KS tvrdi: Call centar neće biti ugašen, već proširen i unaprijeđen

3
N. A.
Dom zdravlja KS tvrdi: Call centar neće biti ugašen, već proširen i unaprijeđen

Nedavno se u javnosti pojavila informacija kako Javna ustanova Dom zdravlja Kantona Sarajevo namjerava ukinuti Call centar, koji je zamišljen da radi u dvije smjene u bude na usluzi građanima.

Redakcija portala Radiosarajevo.ba poslala je upit JU Dom zdravlja KS tim povodom s direktnim pitanjem hoće li Call centar biti ugašen. Odgovor smo ubrzo i dobili.

"Povodom Vašeg upita želimo naglasiti da, na inicijativu generalnog direktora JU Dom zdravlja KS, mr. sci. dr. Elvedina Tatarevića, Call centar JU Dom zdravlja Kantona Sarajevo nije ukinut, niti postoji namjera da se ukida.

Prognoza meteorologa iz Hrvatske: "U subotu snijeg, a tek ćete se iznenaditi šta stiže u nedjelju"

Planovi

Naprotiv, iskustvo iz proteklog perioda pokazalo je da je ovaj način komunikacije sa pacijentima svrsishodan i značajno doprinosi unapređenju dostupnosti zdravstvene usluge", poručeno je iz JU Dom zdravlja KS.

Njihov cilj u narednom periodu je suprotan od gašenja ovog projekta. Naglašeno je da je žele da unaprijede rad Call centra i da ga organiziraju tako da svaka organizaciona jedinica JU Dom zdravlja KS ima svoj vlastiti Call centar.

U Kantonu Sarajevo nema C vitamina za infuzije? Evo šta su nam rekli iz Domova zdravlja

"Sve kako bismo pacijentima omogućili još brži i direktniji pristup informacijama i uslugama", rečeno je za portal Radiosarajevo.ba iz JU Dom zdravlja KS.

Osvrnuli su se i na izazove s kojima se Call centar suočava.

Izazovi

"Što se tiče izazova s kojima smo se suočili, najviše su vezani za veliki broj poziva i emailova, posebno u periodima pojačanih potreba za zdravstvenim uslugama (npr. sezona respiratornih infekcija). Uprkos tome, naš tim je kontinuirano radio na poboljšanju kapaciteta i organizacije rada, s ciljem da građanima pruži što kvalitetniju i efikasniju uslugu", kazali su.

Naglasili su da je u proteklom periodu Call centar zaprimio značajan broj poziva i emailova, "što jasno pokazuje potrebu za ovakvim vidom komunikacije".

"Zaključno, umjesto ukidanja, planiramo širenje i jačanje Call centra kako bi građani Kantona Sarajevo imali još kvalitetniji kanal komunikacije sa svojim domovima zdravlja", istaknuto je iz JU Dom zdravlja KS.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (3)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak