Rok probijen prije 6 mjeseci: Evo kada će završiti gradnja tramvajske stanice na Otoci

2
M. R. S.

Rok za izgradnju tramvajskog stajališta na Otoci istekao je prije šest mjeseci.

Građani će na novo sačekati još neko vrijeme, do decembra, a do tada će biti prisiljeni "trpiti" saobraćajne gužve koje su i veće nakon što je nedavno zatvoren još jedan dio saobraćajne trake na Otoci zbog početka radova.

Kada se uzme u obzir da su u toku i radovi na Marijin Dvoru, a saobraćajni kolaps je postala normalna pojava čak i bez ikakvih "zahvata" na saobraćajnicama, nije ni čudo što su građani ogorčeni.

Krivca za ovo ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adi Kalem vidi u prethodnom sazivu Vlade.

"Da su svi tehnički elementi, kako je bilo predviđeno, posloženi, tramvajsko stajalište bi se pustilo u funkciju krajem aprila 2020. godine. Nažalost, zbog nepromišljene odluke i nesagledavanja kompletne slike, građani Kantona su bili taoci saobraćajnih gužvi u ovom dijelu grada", ustvrdio je Kalem.

Za Radiosarajevo.ba je pojasnio zašto, te je odgovorio i kada će konačno biti izgrađeno tramvajsko stajalište na Otoci.

"Nakon uvođenja u posao izvođača radova na izgradnji tramvajskog stajališta Otoka - smjer A, i uspostave privremenog stajališta na lokaciji naselja Otoka, nastale su nepredviđene okolnosti izazvane pandemijom koronavirusa.

Dio poslova oko završne obrade čelične konstrukcije stajališta trebala je da izvede kompanija 'SUR TEC' iz Konjica, koja je u jednom momentu prekinula sa radom te je došlo i do kašnjenja završne obrade čelične konstrukcije stajališta.

Također, glavni izvođač radova se opravdano pozvao na višu silu, kako je i definisano okvirnim sporazumom, da ne može izvoditi radove zbog pandemije", kazao je Kalem.

Istovremeno, kako je pojasnio, Ministarstvo saobraćaja je pripremilo glavni projekat sanacije, rekonstrukcije i modernizacije tramvajske pruge u Sarajevu na dijelu od S krivine na Marijin Dvoru do Ilidže, s konekcijom prema željezničkoj stanici, okretnice na Željezničkoj stanici, pruge kroz ulicu Hamze Hume i odvojka pruge za remizu tramvaja. Za taj je projekat raspisan javni poziv za izbor izvođača radova.

"Međutim, prilikom početka radova na tramvajskom stajalištu, prethodno niko od sporazumnih strana nije napravio uvid u projekt rekonstrukcije pruge.

Stoga je od izvođača radova na tramvajskom stajalištu Otoka zatraženo da izvrši usporedbu projekata, nakon čega je konstatovano da cijev odvodnje tramvajske pruge ide ispod stajališta.

Razmatranjem novonastale situacije došlo se do zaključka da je potrebno prije izvođenja radova na tramvajskom stajalištu izvršiti polaganje cijevi odvodnje tramvajske pruge kako ne bi došlo da situacije da se novo izgrađeno stajalište treba rušiti radi polaganja cijevi odvodnje tramvajske pruge", pojasnio je Kalem.

S obzirom na to da polaganje te cijevi njie bilo predviđeno projektu izgradnje stajališta Otoka, morao je biti pokrenut postupak javne nabavke odabira izvođača radova. Desilo se da je, zbog neadekvatnih ponuda, u dva navrata poništen postupak, te je tek nakon trećeg izabran izvođača radova.

Ministar Kalem je dodao da su radovi na postavljanju cijevi za odvodnju tramvajske pruge počeli i izvođeni su u noćnim satima, a kada su završeni, počela je izgradnja stajališta.

"Uglavnom, rok za izgradnju tramvajskog stajališta je 60 dana, od toga 45 dana za građevinski dio, a 15 dana za elektro dio radova. Izvođač radova će nastaviti i sa izgradnjom drugog stajališta u Nedžarićima, kako je ugovoreno prvom fazom izvođenja radova", istakao je Kalem za Radiosarajevo.ba.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (2)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak