Monitoring kampanje: Trošnjem narodnog novca do pobjede na izborima

K. S.

Devet političkih stranaka do 2. oktobra utrošilo više od 2,1 miliona KM na oglašavanje na TV i štampi, a 10 stranaka organizovalo je više od 430 skupova i događaja, čija organizacija također iznosi više od dva miliona KM, zaključak je monitoringa političke kampanje za Opće izbore 2018. godine koji je proveo Transparency International BiH.

Rezultati monitoringa predstavljeni su danas na konferenciji za medije organiziranoj u Sarajevu i tom prilikom direktorica Transparency Internationala BiH Ivana Korajlić navela je da su procjene ukupnih troškova oglašavanja na bilbordima, plakatima, lecima iznosi najmanje osam miliona KM.

Najviše su na oglašavanje na televiziji i u štampi utrošile SDS 430.000 KM, SNSD 380.000 KM, SDA 310.000 KM, DNS oko 258.000 KM, Ujedinjena Srpska sa oko 233.000 KM. PDP je potrošio oko 240.000 KM, Savez za pobjedu oko 143.000 KM, SBB 104.000 KM, SDP 26.000 KM. HDZ BiH je imao zabilježene samo četiri objave oglasa”, rekla je Korajlić.

Precizirala je da u ove brojke nisu uračunati troškovi vanjskog oglašavanja, bilborda, plakata i letaka, za koje prema procjenama tokom ranijih kampanja stranke utroše i do 4 miliona KM, kao ni oglašavanje putem društvenih mreža i online medija.

Korajlić je spomenula da je online oglašavanje u ovoj izbornoj kampanji postalo najdominantniji oblik oglašavanja.

Govoreći o predizobrnim skupovima, direktorica TIBiH je kazala da je SNSD imao 87 skupova, DNS 70 skupova, SDS 65, dok su najmanje skupova imali HDZ BiH 27 i PDA 12, koja se bazirala na teritoriju Tuzlanskog kantona.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak