Kampanja počinje sutra: Ovo je spisak kompanija koje će "zaključati cijene" 40 proizvoda
Federalno ministarstvo trgovine zajedno sa Udruženjem poslodavaca, udruženjima potrošača i Sindikata trgovine pokrenulo je projekat "zaključavamo cijene" kojim se cijene za 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda smanjuju i zaključavaju na period od 3 mjeseca.
Projekat zvanično stupa na snagu u petak, 15. decembra i trajaće do 15 marta. Dogovorena je niža i "zaključana" cijena za 40 + proizvoda, koji će biti obilježeni logom izrađenim za ovu namjenu.
Za male trgovce, koji žele da se priključe ovom društveno odgovornom projektu, ostavljena je mogućnost da izaberu sa spiska 20 proizvoda za koje će sniziti i "zaključati" cijene.
Tržni centar u BiH poručio svojim zakupcima: "Otvorite radnje, spremni smo platiti prekršaje"
Spisak trgovaca koji su do sada potpisali Protokol o učestvovanju u projektu "zaključavamo cijene":
YimoR d.o.o, UTD "BEST" d.o.o., KONZUM d.o.o., MERKATOR d.o.o., BINGO d.o.o., Hoše komerc, Amko komerc d.o.o., Dobrinja d.o.o., ROBOT d.o.o., Naš Market d.o.o., DENY PROM d.o.o., MADI d.o.o., MADI d.o.o., NAMEX d.o.o..
Resorno ministarstvo će danas, 14. decembra na konferenciji za medije objaviti koje su se velike i male trgovine prijavile za učešće u projektu.
Cilj projekta ‘zaključavamo cijene’, nastalog na dobrovoljnoj bazi, je olakšati građanima, a naročito osjetljivim socijalnim kategorijama period ekonomske nestabilnosti i svakodnevnog rasta cijena.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.