Jedne sunčane naočale uvele su Real Madrid u probleme
Mladi nogometni talent Eduardo Camavinga iz Real Madrida, osim sjajnih igara na terenu, postao je i nehotični akter neočekivane reklamne kampanje.
Nakon pobjede protiv Napolija (4:2), Camavinga je nosio Nike sunčane naočale, koje su postale predmet oduševljenja njegovih saigrača.
Slika s naočalama na glavi brzo se proširila društvenim mrežama, ali neplanirano je izazvala neugodnost za glavnog sponzora, Adidas.
Policija blokirala ulaze prema Igmanu: Planina ispunjena posjetiteljima unatoč gužvama
Adidas, kao ekskluzivni sponzor Real Madrida, suočio se s izazovom kada su Nike naočale zasjale na glavi igrača. Fotografije su brzo uklonjene s interneta, ali šteta je već bila učinjena.
Ova nespretna situacija rezultirala je neočekivanom promocijom Nike brenda, konkurenta Adidasu u sportskoj industriji.
Nevjerovatna scena u Srbiji: Trener koji je optužen za zločine u Kravicama udarao igrača na utakmici
Dok je mladi Francuz možda dobio tek usmeni ukor, Nike je profitirao od neplanirane reklame koja će se dugo pamtiti.
Ovaj događaj ističe važnost sponzorskih ugovora u svijetu nogometa, gdje se čak i sitni detalji mogu odraziti na reputaciju i financije klubova i brendova, piše Direktno.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.