Pete Radović filmom o Džananu Musi izmamio suze publike u Rovinju

Radiosarajevo.ba

Svjetski poznati TV producent, kreativni direktor CBS-a i višestruki dobitnik nagrade EMMY, Pete Radovich, jedna je od glavnih zvijezda ovogodišnjeg Weekend Media Festivala koji se upravo održava u Rovinju.

Kao jedan od trenutno najvećih stručnjaka za tzv. TV storytelling (vještinu pripovijedanja u TV formatima) , Pete i njegov tv montažer Anthony Cortese održali su predavanje na ovu temu. Kao primjere, koristili su inserte iz novog dokumentarca "Nešto u vodi" koji govori o bivšoj Jugoslaviji kao riznici košarkaških talenata. 

Glavna zvijezda ovog filma je Džanan Musa, bh. košarkaš iz BIhaća koji je nedavno draftan kao igrač Brooklyn Netsa. 

"Svaka dobra priča treba imati i malo patnje" naglasio je Pete prisutnima na ovom predavanju, prikazavši težak put i mnogo odricanja koji su Džanan Musa, ali i njegova porodica prošli. 

U filmu je prikazan Džananov rodni Bihać, kao i Sarajevo gdje je kao jedanaestogodišnjak ostao živjeti sam kako bi igrao košarku.  Inserti iz filma izmamili su suze prisutnih koji nisu štedjeli aplauz i čestitke autorima. 

Petera smo nedavno imali priliku upoznati i prilikom gostovanja na Radiju Sarajevo, kada je dao intervju za naše slušatelje i gledatelje putem FB live prijenosa. 

NBA / "Mislili smo da je Dončić zvijezda, a onda smo upoznali Musu i sve se promijenilo"
Režija / Pogledajte film Petera Radovicha i NBA lige o Džananu Musi

Takođe, Pete Radovich nedavno je dobio brojne nagrade i za specifičnu reklamu za Super Bowl u kojoj je glavnu ulogu odigrao sjajni John Malkovich. 

Četerominutni TV spot “Teasing John Malkovich” postao je viralni hit s milionima pregleda u samo nekoliko sati emitiranja.

Radovich je u Rovinju otkrio kako prvo nije očekivao da će Malkovich pristati raditi reklamu za Super Bowl. U trenutku kada je dobio pristanak dogodio se ogroman pritisak kako osmisliti koncept koji će biti u duhu jedinstvenog Malkovicha. A kada je prošao i koncept produkcija je dobila samo četiri sata za snimanje. Rezultat je bio spektakularan – jedinstvena reklama za Super Bowl u trenutku kada se činilo da naprosto nema ničeg novog što bi se moglo ispričati o ionako najgledanijem sportskom događaju u Americi.

Pete Radovich je na konkretnim primjerima najboljih reklama pokazao šta doista znači dobar sadržaj. U reklami za ne tako popularnu američku ligu sport je u fokusu samo 15 sekundi od ukupno četiri minute. U reklami koji je top globalni brend platio pet miliona dolara, proizvod se uopće ne spominje. Pojavljuje se tek na kraju reklame. Da je bilo kako drugačije, poručuje Radovich, gledaoc bi umjesto u ekran gledao u svoj mobitel.

"Ne možete prevariti ljude. Svi imaju neku svoju priču i mobitele. Mogu sami stvarati sadržaj. Riskirajte", poručuje Pete Radovich.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak