Počeo prvi MAYA fest: Festival majice kao mjesto susreta
U okviru prvog izdanja ovog neobičnog festival učešće je uzeo veliki broj izlagača iz naše zemlje i regiona. Tokom MAYA festa, kako su kazali organizatori, bit će predstavljene različite tehnike prenošenja otiska na majice, kao što su sito tehnika, digitalne tehnike, preslikači ili direktni otisci na majice.
"Festival je već od jutros privukao pažnju brojnih ljubitelja printanih majica. Izuzetno smo zadovoljni prvim izdanjem MAYA festa, broj posjetioca i ono što se tokom cijelog dana događalo ispred Historijskog muzeja pokazuju da je našem gradu bio potreban jedan ovakav kulturni događaj", rekao je jedan od organizatora festivala Denijal Šahinović.
"Počeli smo ličiti jedni na druge, festival majice je prilika da budemo drugačiji"
Na festival MAYA izlagali su i Festnomadi iz Istočnog Sarajeva. Izlagači ovoga brenda kazali su da je njihov brend nastao kao ideja mladih ljudi koji kampuju i putuju po festivalima.
Neven Šotra kroz grafički minimalizam "oživljava" likove koji su zadužili svijet
"Promoviramo dobro druženje, prirodu i ekologiju. Kroz naš brend pokušavamo osvijestiti ljude, posebno mlade da se više druže i da se vrate prirodi. Da se malo maknemo od kompjuterskih monitora i telefona", kazali su Festnomadi.
"Među izlagačima je veliki broj mladih ljudi, koji predstavljaju svoj brend. To je nešto što tek tinja, i što može dovesti do dosta zanimljivih i poznatih brendova u budućnosti. Definitivno festival majice nije samo festival majice kao odjevnog predmeta, nego popularizacija autentičnih kreativnih brendova i guranje mladih ljudi naprijed", pojašnjavaju Festnomadi.
Prvi bh. festival majice okupio je i izlagače iz susjednih zemalja. Jedan takav brend je i Motika iz Zagreba. Iz Motike su nam kazali kako im je drago što su u Sarajevu.
"Ovakav festival je svakako važan u kulturnoj ponudi jednog grada. Utisak je za prvo izdanje festivala jako dobar. Tu je mnogo različitih izlagača i brendova, tako da se ima mnogo toga za vidjeti. Ovdje predstavljamo svoj poljoprivredno-urbani brend Motika, koji je nastao 2015. godine kao zezancija na poštapalicu nema kruha bez motike. Naš brend je dobro prošao kod ljudi, tako da smo tu s nekoliko svojih najpopularnijih dizajna koje smo željeli predstaviti u Sarajevu", rekli su iz Motike.
Tokom trajanja MAYA festa, do 22 sata bit će upriličene različite aktivnosti vezane za dizajn, štampu i kreativni potencijal printanih majica. Posjetioci mogu kupiti brendirane majice po festivalskim cijenama, neposredno steći uvid u izradi majica različitim štamparskim tehnikama, a upriličen je i kutak za najmlađe posjetioce.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.