Kampanja Avona: Dame, uzmite minutu za sebe i pregledajte svoje grudi
Oktobar je poznat kao mjesec borbe protiv raka dojke, a kompanija Avon je pokrenula interesantnu kampanju "Minuta za sebe", posvećenu dizanju svijesti o ovoj opakoj bolesti ali i važnosti samopregleda i pregleda dojki.
U sklopu ove kampanje Avon je udruženju Novi pogled donirao 25.000 maraka. U kampanji u kojoj se privlačna snaga clickbait naslova iskoristila u plemenite svrhe, pridružile su se Ana Bavrka, Emela Burdžović i Aida Bukva.
Kratki clickbait naslovi iskorišteni su za članke u medijima kako bi se privukla pažnja, a klik na video unutar članka otkrio je nešto potpuno drugačije, poruku koja je jednostavna: "Uzmi minutu za sebe i obavi samopregled!"
Samopregled znači rano liječenje i veću mogućnost ozdravljenja, zato ovu poruku treba shvatiti ozbiljno: uzmi minutu za sebe i pregledaj svoje grudi!
Za učešće u kampanji, Ana i Emela odlučile su se prije svega jer smatraju da je to njihova dužnost, da kao javne osobe govore o ovoj bolesti kako bi se ona na vrijeme otkrila. Osim toga, i Ana i Emela u svom su bliskom okruženju imale osobe koje su se borile s ovom zloćudnom bolešću.
„Kako bi se podigla svijest o bolesti koja pogađa velik broj žena,ali i kako bi se ohrabrilo i potaklo žene na (samo)preglede, potrebno je glasno pričati,pokrenuti što veći broj ljudi i širiti informacije da se naglasi važnost prevencije,mogućnost ranog otkrivanja i odlazaka na redovite preglede i da se svi zajedno podsjetimo kako je potrebno na vrijeme početi brinuti o svom zdravlju“, podsjetila je Maja Memić, predsjednica udruženja Novi pogled iz Mostara.
Danijela Šantić, direktor društva Avon Cosmetics BiH d.o.o., kazala je da je ova kompanija ponosna smo što je i ova kao i naše predhodne kampanje imala velikog odjeka.
"Bitno je dići svijest o ovoj bolesti i potaknuti sve ljude oko sebe da se uključe. Svakome je lako izgubiti minutu na nebitne stvari, ali što ne bismo tu minutu posvetili sebi, svom zdravlju a samim tim i svojoj sreći. Bitnost samopregleda je velika jer kreće od nas. Mi smo ti koji možemo mijenjati svijest. Svaki mjesec posvetiti sebi i svojim grudima vrijeme koje nam može pomoći u ranom otkrivanju karcinoma dojke“, istakla je Šantić.
Šejla Korjenić, PR specialist Avon Bosna i Hercegovina, dodala je da mlada populacija veliki dio svoj slobodnog vremena provodi online i zato je bitno da se na njih utječe upravo na taj način, putem platformi na kojima provode najviše vremena.
"Preko 100.000 pregleda videa koje smo kreirali s našim abasadoricama kampanje govori o tome da je clickbait u ovom slučaju zaista poslužio na najbolji mogući način, kako bismo osvijestili što veći broj ljudi", kazala je Korjenić.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.