Savjeti stručnjaka: Ovo su hotelske navike koje trebate prestati raditi
Hotelijerstvo je umjetnost suživota i gostoprimstva, gdje poštovanje prema osoblju i pravilno ponašanje igraju ključnu ulogu. Stručnjaci upozoravaju da iako boravak u hotelima pruža osjećaj udobnosti, gosti ne bi trebali zaboraviti na osnovna pravila pristojnosti.
Pedro Richardson, stručnjak s 12 godina iskustva u hotelijerstvu, ističe važnost pristojnosti, podsjećajući goste da nošenje kućnog ogrtača izvan wellnessa ili bazena nije primjereno, posebno u restoranima luksuznih hotela.
Također, traženje sobe prije uobičajenog vremena prijave ili pucketanje prstima prema osoblju smatraju se nepristojnim ponašanjem.
Ivica Šarić i 50 godina karijere: 'Lijepo je doživjeti da krunišete sina u liku kralja Tvrtka'
Angela Rice, suosnivačica Boutique Travel Advisorsa, naglašava važnost poštivanja kontrole buke u hotelskim hodnicima te upozorava goste da ne koriste stvari koje im nisu potrebne, kao što su višestruke rezervacije ležaljki pored bazena tokom vrhunca sezone.
Emilie Dulles, stručnjakinja s više od 29 godina iskustva u bontonu, ističe da gosti trebaju biti uzor i izbjegavati ponašanja koja narušavaju privatnost ili uznemiruju druge goste. To uključuje izbjegavanje gužve na recepciji i pretjerano konzumiranje alkohola.
Obavezno postavite ovih pet pitanja poslodavcu na intervjuu za posao
Osim toga, važno je poštovati pravila hotela i izbjegavati ignoriranje istih. Odo Ovrevik, suvlasnik Rosewood Country Inn-a, naglašava da nepoštivanje pravila nije samo nepristojno prema osoblju, već može stvoriti neugodnosti i za druge goste.
U konačnici, pristojno ponašanje i poštovanje pravila su ključni elementi za ugodan boravak u hotelima, kako za goste tako i za osoblje, piše msn.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.