Beč mijenja javni prijevoz: Umjesto električnih autobusa stižu revolucionarni minibusevi
Bečko preduzeće za javni gradski prevoz Wiener Linien ulaže u deset novih minibuseva italijanskog proizvođaća Rampini. Pokretati će se vodikom i električnom energijom, a prvi su minibusevi sa ovom tehnologijom.
Tokom vožnje, vodikova gorivna ćelija generiše novu električnu energiju, tako da autobus zahvaljujući tehnologiji „range-extender“ može biti u upotrebi cijeli dan bez dopunjavanja.
Ovo znači da više nije potrebna infrastruktura za punjenje u centru grada, a broj autobusa na dosadašnjim linijama će biti smanjen sa 12 na 10, navode iz Wiener Linien.
U Dom zdravlja bh. općine se za dan javilo 120 osoba sa istim simptomima. Oglasio se i Vodovod
Za kupovinu i održavanje novih autobusa gradske vlasti su zajedno sa Saveznim ministarstvom za
zaštitu klime i Evropskom unijom uložili oko 12 miliona eura što Beč čini evropskim liderom u
dekarbonizaciji javnog prevoza.
Novi, potpuno klimatizirani Rampini autobusi će se puniti i dopunjavati na H2 stanici i punionici
energetskog preduzeća Wien Energie i preduzeća za kombinovane usluge Wiener Netze, koristeći zeleni vodik koji se proizvodi direktno u Beču.
"Inovativna tehnologija koja za pogon koristi i bateriju i vodik omogućava cjelodnevni rad bez prekida za punjenje", naveli su iz kompanije.
Zeleni vodik potreban za rad proizvodi se direktno u Beču, što nam omogućava da budemo nezavisni i klimatski neutralni. Time nastavljamo smanjivati emisije i istovremeno pružati visok komfor našim putnicima“, dodaje direktor Wiener Linien, Gudrun Senk.
Pored novih minibuseva sa Range-Extender tehnologijom, od 2025. godine u upotrebi će biti i 10
autobusa isključivo na vodikov pogon.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.