Poznati europski lanac trgovina povlači proizvode koje obožavaju Bosanci: 'Prešli su granicu'
Poznati francuski lanac trgovina Carrefour obavijestio je kupce da u svojoj ponudi više neće imati popularne proizvode američkog prehrambenog diva PepsiCo, poput bezalkoholnih pića Pepsi i 7up i čipsa Lay's, jer su postali preskupi te su time zaoštrili svoju poziciju u sukobu oko cijena.
Na police gdje stoje Pepsi proizvodi postavili su natpise "Više nećemo prodavati ovu marku zbog neprihvatljivog povećanja cijena", rekao je glasnogovornik francuske kompanije.
Još nije poznato hoće li kompanija povući proizvode Pepsi koji su već na policama, rekao je glasnogovornik i dodao kako ne mogu spriječiti kupovinu izloženih proizvoda.
Najave američkih sankcija Srbiji uznemirile i Plenkovića: Koliko bi one utjecale na tržište u BiH?
Ovi će natpisi biti postavljeni samo u Carrefourovim trgovinama u Francuskoj, a PepsiCo još nije odgovorio na upit da komentira tu objavu.
"Blago podizanje cijena" u 2024. PepsiCo najavio je u oktobru prošle godine jer poskupljenja nisu naškodila potražnji, a ujedno je treći put podigla procjenu dobiti u 2023.
Lidl s polica povlači jedan proizvod: "Može predstavljati rizik po zdravlje potrošača"
Lani se Europom proširila praksa obustave narudžbi od proizvođača robe za široku potrošnju zbog visokih pologa u pregovorima oko cijena u razdoblju visoke inflacije.
Ovaj francuski lanac trgovina već se prije izdvajao sa svojim posebno oštrim stavom prema proizvođačima robe za široku potrošnju pa je tako prošle godine pokrenuo kampanju postavljanja naljepnica na robu kojoj se smanjilo pakiranje, a cijena je porasla.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.