Niche parfemi kao umjetnička djela: Parfemi koji se dopadaju samo malom broju ljudi

0
Radiosarajevo.ba
Niche parfemi kao umjetnička djela: Parfemi koji se dopadaju samo malom broju ljudi

Riječ niche na francuskom označava nišu, prostor ispod pulta, ili neki zavučeni stalak gdje se drži nešto. Tako parfemi koji se nazivaju niš parfemi, označavaju one koji se donose sa posebnih polica za posebne kupce.

Dakle, niche označava proizvode, usluge ili interesovanja koja se dopadaju malom, specijalizovanom krugu ljudi, drugim riječima, znači da su drugačiji i da nije cilj da se sviđaju svima. Međutim, ova definicija ne daje sud o cijeni ili kvaliteti.

Ipak, industrija parfema je zaista prihvatila ovu odrednicu, što je čini novom popularnom riječju već nekoliko godina. Činjenica je da ne postoji zvanična definicija niche parfema, ali se obično pravi razlika između dizajnerskih parfema, koji nose ime luksuznih kompanija i koji mogu da se pronađu bilo gdje na tržištu.

Dragan Bursać: Selma Bajrami, srpski neprijatelj broj 1

Parfem o kojem 'bruji' TikTok: Tvrde da miriše kao osoba koja vam nedostaje

Dizajnerski parfemi su parfemi koji idu na to da se dopadnu većini, i ciljaju na ono što voli većina. Samim tim su podložni komercijalizaciji i prinuđeni su biti u trendu.

Niche parfemi imaju posebnu nišu, a to su parfemi kompanija koje proizvode samo parfeme (a ponekad i druge mirisne proizvode kao što su svijeće). Obično angažuju nepoznate parfimere za kreiranje svojih parfema.

I na samom kraju "indie" - parfemi veoma malih brendova.

Body mist: Šta je to i kako je koristiti?

Na osnovu navedenih definicija, postavlja se pitanje da li je lako da se odredi da li je parfem niche ili ne? Definicije uglavnom govore nešto o tipu kompanije koja prodaje parfem, ali malo govore o tome koja je prava razlika između svih tih parfema. Štaviše, postoji bezbroj izuzetaka, a različite kategorije se spajaju.

Kuće koje proizvode niche parfeme su kuće koje prije svega teže da zadovolje svoje potrebe da izraze svoje kreativno i umjetničko umijeće. Njihovi parfemi su uistinu mala umjetnička djela, te se pazi na sve, počevši od sastojaka, preko obrade istih pa do bočica i prateće ambalaže. I naravno, itekako se pazi na mjesta na kojima se prodaju i količine su ograničene.

Mit je da su niche parfemi skupi. Naravno, postoje oni za koje treba izdvojiti malo bogatstvo, ali postoje i oni koji se mogu pronaći čak na čudnim mjestima, a i ne koštaju skoro ništa, a ipak spadaju po nekim kriterijima u niche.

Otkrijte osam tajni žena koje uvijek mirišu dobro

Svima su dobro poznati Tesori D' Oriente parfemi, italijanske kuće. Oni također spadaju u ovu kategoriju parfema ispod niše.

Niche parfemi su životno djelo osobe koja ih kreira. Manji niche brendovi često štede na ambalaži i ne bave se (plaćenim) marketingom. To im omogućava da koriste plemenitije sastojke. To što su često skuplji je uglavnom zbog činjenice da se proizvode u mnogo manjim količinama, što povećava njihove nabavne i proizvodne troškove.

Iako takvi brendovi očigledno moraju da budu profitabilni da bi preživjeli, a oni imaju važnu prednost: moraju samo da pronađu ograničen broj kupaca za svoje proizvode svake godine.

Znate li koji je zapravo rok trajanja parfema?

To znači da mogu da budu kreativniji. Njihovi parfemi ne moraju da se dopadaju milionima ljudi. Pravi niche parfemi su originalniji i sadrže skuplje sastojke. Dobijate bolji kvalitet za svoj novac, ali prije svega - kupujete lični i jedinstveni proizvod napravljen sa ljubavlju i predanošću. Ono što više od svega kupuje publiku niche parfema, jeste činjenica da su veoma, veoma dugotrajni, i da se na vašoj koži osjećaju i više od 24 sata.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak