Marketinški trikovi koje niste znali: Potiču vas da kupujete više
Vrijeme digitalnih medija omogućava prodavačima da nas svakodnevno bombarduju različitim reklamnim sadržajem, a toga nekada nismo ni svjesni. Sve to (in)direktno utječe na povećanu kupovinu određenih stvari ili usluga.
Raspored artikala u trgovini, natpisi na vratima, reklamni natpisi na ulicama, položaj kase u trgovini, neki su od razloga koji nas navode da što više vremena provodimo u shopping centrima što nerijetko rezultira povećanom kupovinom.
Ovo su trikovi koje prodavači najčešće koriste:
Traži se osoba sa video snimka: Sarajlija otišao po dijete u džamiju, pa mu neko ukrao cipele
Razotkriven još jedan marketinški trik: Više nećete kupovati proizvode kojima cijena završava sa 99
Gruenov efekt - trgovački centri bez prozora i satova kako bi ljudi upali u dezorijentaciju i zaboravili na stvaran cilj zbog kojeg su došli u trgovački centar. Naziv je dobiven po arhitektu Gruenu koji je prvi projektirao zatvoreni trgovački centar.
Položaj namirnica u trgovinama i velika kolica - umjesto košarica trgovine nude velika kolica za veću potrošnju, a hljeb i mlijeko, kao osnovne i najčešće kupljene namirnice, stave na kraj prodavnice.
Lažni popusti - prvotna je cijena niža, a kada su popusti, prvotna se cijena povisi, što znači da do popusta nije ni došlo.
Trikovi koje morate znati: Kako uštediti gorivo čak i na niskim temperaturama
Varljivi izgled - prskanje vodom proizvoda (voća i povrća) prije fotografiranja kako bi izgledali ljepše i svježe.
Ograničene zalihe - 'prodaja do isteka zaliha' potiče kupce da čim prije kupe neki proizvod.
Ograničena količina - ograničenje proizvoda koji su na akciji kako bi kupci čim prije pohrlili u trgovine.
Ograničeno vrijeme - akcije su vremenski ograničene kako bi se kupci potaknuli na kupnju proizvoda koji im možda ni ne treba.
Zbog krađe hrane trgovine angažiraju i zaštitare: 'Krade nam sve, od maslaca do kroasana'
Ugodna muzika - istraživanja su pokazala da ugodna pozadinska glazba potiče kupca da duže vrijeme provede u trgovini i kupi više stvari.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.