Jeste li znali za novi način štednje? Pogledajte kako možete uštedjeti i do 200 KM
Mladi ljudi, posebno Generacija Z, aktivno razbijaju barijere razgovora o novcu i promovisanju otvorenosti i transparentnosti u vezi s finansijama. Novi koncept poznat kao "Glasno budžetiranje" uzima maha na TikTok platformi širom svijeta, dok mladi ljudi dijele svoje strategije za uštedu novca u 2024. godini.
TikToker Lukas Battle predstavio je koncept "Glasnog budžetiranja" kao suprotnost mirnom luksuzu, ističući kako mnogi bogati ljudi ne vole trošiti novac, te kako je ovaj pristup elegantniji i fleksibilniji. Ideja je potaknuti promjene u ponašanju potrošača na nacionalnom nivou i poslati poruku korporacijama o potrebi suzdržavanja od nepotrebnih troškova.
Trend se upoređuje s osjećajem "unošenja slatkiša u kino", pružajući zadovoljstvo zbog osjećaja kao da se nešto postiglo uštedom novca. Lukas je naglasio da nije riječ o nedostatku finansija, već o svjesnom izboru da se ne troši nepotrebno.
Salah se opet slikao pod božićnom jelkom, fanovi ga napadaju: "Ko te prisiljava na ovo?"
Ovaj pristup ima svojstva "tihog luksuza", nasuprot trendu iz 2023. koji je bio orijentiran prema bogatim i slavnim osobama. Lukas je humorom naglasio da su slavne osobe tu da nas zabavljaju i usporedio ih s klaunovima.
Reakcije na ovaj trend bile su raznolike, a mnogi su ga opisali kao "recesijski pristup". Učesnici na TikToku dijele svoje iskustvo u uštedi novca, naglašavajući kako mijenjaju svoj odnos prema finansijama. Glasno budžetiranje postaje način izražavanja finansijske odgovornosti, a zajednica mladih ljudi pokazuje otvorenost prema razgovoru o novcu i dijeljenju strategija uštede, javlja Klik.
@lukasbattle Replying to @operelly LOUD BUDGETING IS THE NEW 2024 trend
♬ original sound - Lukas Battle
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.