YouTube testira opciju koja bi mogla biti izuzetno popularna kod korisnika
Umjetna inteligencija pristuna je u sve većem broju proizvoda i usluga koje koristimo, a da često toga nismo niti svjesni. Kompanije razvijaju i eksperimentišu s različitim opcijama - neke od njih ne prođu test pa se odustaje od njihova razvoja, dok se nastavlja raditi na onima koje se pokažu zanimljivim i korisnim.
Jedna od kompanija koja često eksperimentira s novitetima je YouTube, a nedavno su počeli s testiranjem opcije koja je bazirana na umjetnoj inteligenciji, kao i na podacima o gledanju videa.
Nazvana je "jump ahead" i dok je sve do nedavno bila dostupna kao eksperiment za samo određeni i mali broj korisnika, sada je već dostupna većem broju osoba u SAD-u, ali samo pretplatnicima YouTube Premiuma. Kako i samo ime kaže, klikom na "jump ahead" snimak će se prebaciti naprijed i to na ono mjesto za koje umjetna inteligencija smatra da bi korisnicima mogli biti najzanimljivije tako da će preskočiti manje bitan sadržaj. S obzirom na to da korisnici konzumiraju jako puno sadržaja, pogotovo videa, nije teško zaključiti kako bi ovo mogla biti prilično popularna opcija (ako postane dostupna svima) jer bi na dužim videima omogućila pregled samo najzanimljivijih dijelova.
Srednjoškolci osigurali pomoć za 20 porodica sa područja Općine Ilidža
Na YouTubeu dijelovi videa mogu se prebaciti za deset sekundi s brza dva dodira prstom po desnoj strani ekrana, a korisnicima kojima je dostupna nova opcija, kada tako dva puta brzo dodirnu ekran pojavit će se nova virtualna tipka na kojoj će pisati "jump ahead" te ju je dovoljno jednom dodirnuti kako bi preskočili sadržaj koji većina korisnika najčešće preskače te će se video prebaciti na zanimljiviji dio sadržaja, barem po mišljenju umjetne inteligencije. Ako ne dodirnete tu tipku, ona će nakon nekoliko sekundi nestati.
YouTube planira završiti s ovim eksperimentom u junu, ali postoji mogućnost da ga produže ili da tu opciju nakon toga omoguće većem broju korisnika. Jump ahead trneutno ima različita ograničenja - osim što je dostupna samo pretplatnicima YouTubea u SAD-u koji ovom videoservisu pristupaju putem aplikacije za Androide, nije ju moguće aktivirati na svim videozapisima. Prema Android Authorityju, čini se kako je dostupna samo na videozapisima s većim brojem pregleda na kojima se AI mogla trenirati, javlja Dnevnik.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.