YouTube testira novi alat, Mr. Beast otkrio: 'Zatvorio sam usta i broj pregleda je počeo rasti'
Vjerovatno vam je poznat onaj format 'šok i nevjerica' na thumbnail slikama YouTube videa.
Ako ste ikada pratili nekog iole popularnog kreatora sadržaja, vjerovatno ste bili zasuti slikama youtubera s otvorenim ustima.
Dobro je poznat trik privlačenja publike kroz izraz lica koji sugeriše dinamiku i nekakvu reakciju kakvu gledalac očekuje vidjeti.
Gušimo se i za Dan državnosti: Na brdu Hum je prelijepo vrijeme, a pogledajte kako Sarajevo izgleda
Međutim, čini se da YouTube po novom želi usmjeriti svoje kreatore sadržaja da više ne zijevaju kao somovi. Nedavno su tako u testiranje pustili alat kojim kreatori mogu stvoriti više različitih thumbnailova za video i onda im YouTube testira koji više privlači publiku te ga potom postavlja kao glavnu sliku.
Nije to nikakva revolucionarna stvar jer isto na Facebooku postoji već neko vrijeme. Međutim, YouTube je najgledanija platforma i tamo trendovi vrijede više nego negdje drugo.
Facebook gasi rubriku vijesti u ove tri zemlje
Uglavnom, nema potvrde da YouTube koristi ovaj alat kako bi 'zatvorio usta' youtuberima, ali primjer najpopularnijeg youtubera, MrBeasta, pokazuje da mu sadržaji prolaze bolje kad na slici nema otvorena usta.
"Usta bi mi godinama bila zatvorena da sam imao ovaj alat", napisao je Jimmy Donaldson, poznat kao MrBeast, piše Hcl.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.