YouTube je sada pretjerao: Zbog ove promjene korisnici veoma razočarani
YouTube najviše novca zarađuje od oglasa koji se prikazuju uz i u snimcima. Korisnici, naravno, nisu zadovoljni s takvim iskustvom i ne sviđa im se što moraju gledati oglase prije početka videa i tijekom same reprodukcije videa koji gledaju, no to je cijena besplatnog pristupa tom servisu.
Alternative ipak postoje. Google je tako omogućio gledanje videa bez prikaza reklama, ali tako je iskustvo potrebno platiti, što mnogi nisu voljni. Umjesto toga, dio korisnika odlučio se na korištenje aplikacija za blokiranje oglasa, ali Google im pokušava stati na kraj te se dijelu takvih korisnika sadržaj na YT-u potpuno usporio i jedino rješenje je da deinstaliraju blokatore oglasa.
Oglasi, jasno, nisu popularni i zbog toga se nova opcija koju YouTube testira vjerovatno neće svidjeti korisnicima. Kompanija je, kako su nedavno najavili, počela s testiranjem novog oblika oglasa koji se prikazuju na ekranima kada korisnici ne gledaju, odnosno pauziraju snimke.
Meteorolozi u BiH se hitno oglasili i objavili narandžasto upozorenje: "Budite spremni!"
Iz Googlea su ovu opciju prvi put spomenuli još prošle godine, a počeli su je implementirati u prvom kvartalu. Trenutno je dostupna samo na pametnim televizorima i aktivira se kada korisnici pauziraju gledanje videa na YouTubeu. Kada kliknu na pauzu, video se smanji, a pored njega se pokaže oglas.
Ono što su posebno naglasili iz ove kompanije jest da je riječ o formatu oglasa koji ne ometa korisnike prilikom gledanja videa jer se pojavljuje samo kada pauziraju taj sadržaj. Ipak, ako korisnici pauziraju video jer žele utišati zvuk jer se moraju javiti na telefon ili slično, sigurno im se neće svidjeti ako se odmah nakon klika na pauzu pojavi novi video s reklamom i zvukom.
Youtube uveo opciju koja će razveseliti korisnike: U ovome ćemo moći uživati
Prvi rezultati tokom testnog razdoblja su veoma pozitivni, što znači da se ne treba začuditi ako testiranje prošire i na druge uređaje, odnosno ako zvanično uvedu ovaj format oglasa.
Za očekivati je kako će kompanija i u budućnosti nastaviti s testiranjem novih formata oglasa, kako bi pronašli način za povećanje prihoda, pri čemu ne smiju pretjerivati i dodatno korisnicima pokvariti iskustvo uživanja u videosadržaju s tog servisa. Također, kako su najavili, nastavit će i s borbom protiv blokatora reklama koje su nužne kako bi od njih zarađivali kreatori (kao i sam YouTube naravno), ali i koje omogućuju milijardama ljudi da besplatno koriste taj servis, javlja Dnevnik.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.