Uspješno završen drugi Social Media Summit

0
Promotivni tekst

U četvrtak i petak, 18. i 19. maja, održan je drugi Social Media Summit, najvažnijih događaj u industriji digitalnog marketinga i komunikacija.

Summit je okupio vodeće stručnjake, marketare, predstavnike kompanija i kreatore sadržaja na društvenim mrežama iz BiH i regije - kako bi razgovarali o najnovijim trendovima, izazovima i inovacijama u području društvenih medija.

Tokom Summita održane su brojne inspirativne prezentacije i paneli, koji su se dotaknuli svih važnih tema u ovoj industriji: Social selling, WEB 3, NFT i Metavers, Cybersecurity, Trends in Social Media...

Učesnici su razmijenili svoja iskustva, primjere najbolje prakse i strategije uspjeha.
Tema Summita bila je utjecaj društvenih mreža na društvo i ekonomiju. Raspravljalo se o važnosti odgovornog korištenja ovih kanala komunikacije, zaštiti privatnosti korisnika, unapređenju pozitivnih promjena u digitalnom prostoru. Također, naglasak je bio stavljen na inovacije s posebnim fokusom na umjetnu inteligenciju, virtuelnu i proširenu stvarnost... Govornici su istaknuli kako će ove tehnologije oblikovati budućnost društvenih medija i pružiti nove mogućnosti za korisnike i kompanije.

Key note speaker Neil Perkin je u svom izuzetnom izlaganju prezentovao sve pogodnosti umjetne inteligencije i koji su to najbolji načini da iskoristimo sve ono što nam digitalno doba nudi.

"Društvene mreže i umjetna inteligencija se razvijaju dosta brzo i nude nove mogućnosti za brendove. Mislim da smo tek na početku i počinjemo uviđati mnogobrojne mogućnosti korištenja umjetne inteligencije, kao i jedan vid pomoći organizacijama da postanu učinkovitije, ali i da kreiraju nove prilike, jer mnogo toga tek dolaz", naveo je Perkin.

Foto: Social Media Summit: Neil Perkin

Generalni pokrovitelj ovog događaja bila je kompanija Telemach BH, koja nudi usluge najbržeg interneta.

"Kako bi i Bosna i Hercegovina mogla ići ukorak sa naprednim, tehnološki i digitalno najpismenijim svjetskim ekonomijama, Telemach BH, uz pomoć moderne, napredne tehnologije koju koristi, osigurao je svojim korisnicima pristup najvećim brzinama interneta u regiji, koje na našoj GIGA mreži dostižu maksimalnu 1 Gbps brzinu. O velikom značaju brzine interneta za komuniciranje i poslovanje na društvenim mrežama uvjerili smo se tokom Social Media Summita, koji je na jednom mjestu okupio brojna značajna imena iz ove industrije te pružio raznolik uvid u posljednja dostignuća i perspektive društvenih mreža", izjavio Admir Drinić CEO Telemach BH.

Telemach BH, dobitnik priznanja Digital Cup na Social Media Summitu: Internet je krucijalan

Predstavnica partnera projekta Turističke zajednice Kantona Sarajevo Adisa Kušundžija istaknula je da Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo podržava kvalitetne projekte i događaje u cilju privlačenja turista i turističkog rasta i razvoja, posebno u post pandemijskom vremenu, kada turistička ponuda zahtijeva nove ideje i projekte u cilju privlačenja pažnje potencijalnih turista.

"Social Media Summit je pokazao da se radi o jedinstvenom događaju koji vrijedi podržati, te smo s ponosom partneri. Praćenje društvenih mreža u današnjem vremenu je neophodno, te smo uz stečeno znanje na Summitu dobili nove ideje za razvijanje naših socijalnih platformi", poručili su iz Turističke zajednice Kantona Sarajevo.

Foto: Social Media Summit: Dodjela nagrada i zatvaranje Social Media Summita

Tokom Summita dodijeljene su i nagrade Digital Cup - nagrade kompanijama i brendovima koje su se, istaknule svojim iznimnim doprinosom i postignućima u korištenju društvenih medija i realiziranja kampanja putem ovih kanala, ali i Influencer Award za najbolje influencere u BiH i regiji, koji su svojim radom i aktivnostima - koje su provodili na društvenim mrežama utjecali na pozitivne promjene u društvu, promovirali vrijednosti, upoznavali nas sa brendovima, novitetima, destinacijama…

Dobitnici Digital Cup su:

  • Nagrada u kategoriji najbolja društveno odgovorna digitalna kampanja - NLB Banka Sarajevo
  • Nagrada u kategoriji najbolja digitalna integrisana kampanja - dm drogerie markt BiH
  • Nagrada u kategoriji najbolja Instagram kampanja - Grand kafa
  • Nagrada u kategoriji najbolja digitalna kampanja za promociju sporta, turizma i kulture Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo
  • Nagrada u kategoriji najbolja influenser marketing kampanja - Lutrija BiH
  • Nagrada u kategoriji najbolja Facebook kampanja - Telemach BH
  • Nagrada u kategoriji najbolja digitalna kampanja lansiranja novog proizvoda Argeta veggie
  • Nagrada u kategoriji najbolji podcast - Emela Burdžović/N1
  • Nagrada u kategoriji najbolja kolaboracija brenda i influencera - Grand kafa
  • Nagrada u kategoriji najbolja beauty digitalna kampanja - Avon
  • Nagrada u kategoriji najbolja digitalna PR kampanja - Hemofarm
  • Nagrada u kategoriji najbolja edukativna digitalna kampanja - BH Telecom
  • Nagrada u kategoriji najbolja content marketing kampanja - Avene

Dobitnici Influencer Award su:

  • Najutjecajnija ženska influencerica - Hana Hadžiavdagić
  • Microinfluencer godine - Mirela Redžić
  • Beauty influencer - Samra Menzilović
  • Food influencer - Neno Svjetlanović
  • Tiktoker godine - Leonardo Lamon
  • Društveno najodgovorniji influencer godine - Brankica Raković
  • Najdraži izbor klijenta - Mirza Mustafagić
  • Fitness & Health influencer - Ana Bavrka
  • Fashion influencer - Erna Saljević
  • Travel influencer - Robert Dacešin
Foto: Social Media Summit: Dodjela nagrada i zatvaranje Social Media Summita

Pored navedenih kategorija, dodijeljeno i je priznanje People's Choice koje je prema izboru posjetilaca web stranice dodijeljeno Hani Hadžiavdagić.

Organizatori Summita izrazili su zadovoljstvo uspješnom realizacijom događaja i zahvaljuju svim učesnicima, sponzorima i partnerima koji su svojim angažmanom doprinijeli implementaciji ovog velikog projekta.

Generalni pokrovitelj drugog Social Media Summita je kompanija Telemach, partner projekta Turistička zajednica Kantona Sarajevo - Visit Sarajevo, zlatni sponzor Cedevita, srebreni sponzori Argeta veggie, InstaGrand, essence, Courtyard by Marriott Sarajevo, Catrice cosmetics, Vivia voda. Prijatelji projekta su: MI 99, Maza, Hercegovina Produkt, Vispak, Cupra, Kent, Menprom, eCommerce asocijacija u BiH.

Organizator je marketinška agencija Altermedia.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak