Netflix uvodi promjene koje će oduševiti njegove korisnike
Ako volite gledati Netflixove serije poput oktobarskih hitova Beckham i The Fall of the House of Usher uz pretplatu s oglasima, evo dobrih vijesti.
Ta će platforma za internetski video od 2024. godine prijeći na drugi ritam prikazivanja reklama. Nakon gledanja tri uzastopne epizode (binge-watching), četvrtu epizodu moći ćete gledati bez prekida u vidu ekonomsko-propagandnog programa.
Najava dolazi godinu dana nakon što je Netflix prvi put predstavio plan prikazivanja uz oglašavanje, koji je ostao na nivou od 6,99 američkih dolara mjesečno (12.85 KM) iako su druge pretplate poskupljele.
Sestra preminule Džejle Drapić u teškom stanju zbog zuba: 'Liječila se kod istog stomatologa'
To nije jedini novitet. Uvedeni su također i novi formati oglasa. Dosad su trajali 15 i 30 sekundi, od sad će stizati u trajanju od 10, 20 i 60 sekundi.
Također, do kraja ove sedmice pretplatnici oglasnog plana vidjet će povećanje kvalitete videa sa 720 na 1080 p. Imat će mogućnost podržavanja dva istodobna streama, kao i preuzimati serije i filmove.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.