SEAT je ostvario najbolji prodajni rezultat od svog postojanja
Godina rekorda je iza nas. Nakon uspjeha u 2018. godini, prodaja SEAT-a ponovno je dosegla najveći volumen u njegovoj historiji. U 2019. godini isporuke kompanije porasle su za 10,9 posto na ukupno 574.100 vozila. Ovim rezultatom SEAT nadmašuje rekord postavljen u 2018. godini (517.600 automobila) i postiže rast prodaje treću godinu zaredom sa dvocifrenim brojem.
U decembru prodaja SEAT-a porasla je za 23,4 posto u odnosu na isti mjesec 2018. godine, na ukupno 31.300 isporučenih vozila (2018: 25.300). Uvođenje SUV modela bilo je ključno za rast u posljednje tri godine. U 2019. godini 44,4 posto vozila koje prodaje SEAT su bili Arona, Ateca ili Tarraco, deset posto više nego u 2018-toj. Arona je predvodila prodaju SUV vozila SEAT-a, pri čemu je isporučeno 123.700 automobila, što je 25 posto više nego u 2018. godini. SEAT je prodao 98.500 jedinica modela Ateca, 25,9 posto više u odnosu na prošlu godinu i najbolji rezultat od pokretanja proizvodnje 2016. godine, te 32.600 jedinica modela Tarraco, koji je 2019. lansiran na tržište.
Leon, ključni model rasta prodaje SEAT-a od 2012. godine, te nova generacija koja će se uskoro pojaviti, još uvijek je najprodavaniji automobil ove kompanije, sa isporučenih 151.900 vozila (-4,1 posto). Ibiza je drugi najprodavaniji automobil SEAT-a, sa 125.300 prodanih vozila (-8 posto), dok su Alhambra i Mii ostvarili veće cifre: 6,3 posto za MPV (23.700 prodanih automobila) i 0,7 posto za SEAT-ov gradski automobil (13.200), sada u prodaji u 100 posto električnoj verziji.
U svojoj drugoj godini od lansiranja brenda, prodaja CUPRA porasla je za 71,4 posto zahvaljujući odličnoj prodaji modela CUPRA Ateca. U 2019. godini CUPRA je isporučila 24.700 automobila (2018: 14.400); 14.300 jedinica Leon CUPRA (2018: 13.300; + 7.9 posto) i 10.400 CUPRA Ateca (2018: 1.100).
Potpredsjednik SEAT-a za prodaju i marketing i izvršni direktor brenda CUPRA Wayne Griffiths naglasio je:
„Ovaj novi prodajni rekord ističe uspjeh strategije koju smo pokrenuli 2016. godine uz ofanzivu SUV-ova. Već treću godinu zaredom, naše su isporuke napredovale dvocifrenim brojevima i jedna smo od najbrže rastućih marki u Evropi. Pored toga, rast prodaje SUV-a omogućio nam je povećanje profitabilnosti kompanije i dilerske mreže“.
Griffiths dodaje:
„Postigli smo najbolji rezultat ikad na pet od deset glavnih SEAT-ovih tržišta, konsolidovali smo svoje liderstvo u Španiji, stekli tržišni udio od 3,8 posto u Njemačkoj i treći smo najprodavaniji brend u Austriji. U Francuskoj i Italiji postigli smo svoj najbolji rezultat u više od desetljeća. Nadalje, CUPRA je načinila čvrst korak naprijed sa gotovo 25 000 prodanih automobila. Svi mi u SEAT-u i CUPRA-i trebali bismo biti ponosni na ove rezultate“.
Govoreći o 2020. godini, potpredsjednik prodaje i marketinga SEAT-a i izvršni direktor brenda CUPRA istaknuo je:
„U 2019. godini smo ostvarili rekordno trogodišnje razdoblje i sada je naš izazov konsolidirati taj obim u kontekstu umjerenog rasta ili pada tržišta, u uvjerenju da će nam nova generacija Leona i električni modeli koje ćemo lansirati ove godine pomoći u ostvarenju naših ciljeva“.
Povijesni rezultati na glavnim tržištima
Rekord prodaje zasnovan je na snažnom rastu na većini najrelevantnijih tržišta kompanije. SEAT je ostvario najveći obim prodaje ikad u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Austriji, Švicarskoj, Poljskoj, Izraelu, Švedskoj i Danskoj.
U Njemačkoj je kompanija postavila novi rekord već treću godinu u nizu sa 132.500 prodanih vozila (+ 16,1 posto). U Velikoj Britaniji prodaja je porasla za 9,5 posto, na ukupno 68.800 prodanih vozila. SEAT je svoj najbolji rezultat ikad zabilježio u Austriji (19.900; + 7.9 posto), gdje je treći najprodavaniji brend, Švicarska (12.800; + 19.6 posto), Poljska (12.700; + 6,6 posto), Izrael (9.200; + 2,6 posto), Švedska (9.100; + 30.4 posto) i Danska (7.100; + 47.2 posto). U Španiji, SEAT je ponovio i proširio svoje tržišno liderstvo (108.000; + 0.2 posto) i još jednom pozicionirao Leon kao najprodavanije vozilo. U Francuskoj i Italiji, četvrto i peto najveće tržište kompanije, rast je bio jači. U Francuskoj je prodaja porasla za 19 posto, na 37.800 jedinica, najveći obim od 2001. godine, a u Italiji je rast bio još bolji, 30,8 posto, uz prodanih 26.200 automobila, najbolji rezultat od 2008. godine.
Globalni rekord kompanije poduprli su i tržišta poput Portugala (11.300; + 17.7 posto), Holandije (11.000; + 22.6 posto), Belgije (10.600; + 11.2 posto) i Irske (4.100; + 11,3 posto). U Meksiku, najvećem SEAT-ovom tržištu izvan Evrope, prodaja je porasla za 5,4 posto, na ukupno 24.300 automobila.
2020-ta je godina novog Leona, elektrifikacija SEAT-a i CUPRA-e, te nova rješenja za urbanu mobilnost. 28. januara SEAT će predstaviti četvrtu generaciju SEAT Leon-a, najprodavanijeg automobila kompanije koji će se proizvoditi u postrojenju Martorell. Novi Leon na tržište će prvi put stići s plug-in hibridnom električnom verzijom. To će biti prva novost u asortimanu koja će, sve do početka 2021. godine, predstaviti i plug-in hibridnu verziju modela Tarraco i SEAT el-Born, prvo električno vozilo marke proizvedeno na MEB platformi.
Nadalje, CUPRA će u 2020. godini imati dva prvijenca: Formentor, prvi model razvijen posebno za marku, koji će imati na raspolaganju motore sa unutrašnjim sagorijevanjem kao i plug-in hibrid verziju, a proizvodit će se u Martorellu, kao i novi CUPRA Leon. U 2020-toj SEAT će predstaviti i e-skuter, 100 posto električni motocikl i prvi u povijesti marke, kao i novi e-Kickscooter koji će se pridružiti EXS-u od kojih je u 2019. prodano 11.000 jedinica. SEAT je vodeći u VW grupaciji kada se govori o mikromobilnosti a pokretanje proizvodnje za oba navedena će dodatno unaprijediti aspekt urbane mobilnosti.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.