Obavještenje iz kompanije Omega: Kupujte sigurno iz udobnosti vašeg doma
Povodom aktuelne situacije uzrokovane COVID-19, javnosti su se obratili iz kompanije Omega.
"Poštovani kupci, u skladu sa novonastalom situacijom i mjerama prevencija širenja koronavirusa, Omega doo Živinice, eksluzivni uvoznik i distributer Beko i Grundig brenda za područje BIH, omogućila je svojim kupcima online kupovinu bijele tehnike, ugradbene tehnike, televizora ili malih kućanskih aparata.
Ovim putem želimo da još jednom uputimo molbu svim našim kupcima da djeluju odgovorno prema sebi i drugima. Korištenjem online stranice www.omegashop.ba sve kupovine mogu biti realizirane iz kuće.
Također od 16.marta pa do daljnjeg zaposlenici Beko call centra rade od kuće, odnosno primaju sve pozive i proslijeđuju naloge ka serviserima. Molimo Vas za razumijevanje i strpljenje. Imat ćemo sigurno otežano izlaženje na teren, ali nastojat ćemo u što kraćem roku ispoštovati kupce, prioritet su frižideri i mašine za veš.
Kupci koji su u izolaciji, dužni su to prijaviti prilikom poziva u Beko call centar. Ukoliko budemo imali nove informacije o radnom vremenu i aktivnostima, biti ćete obavješteni.
Zajedno možemo prevazići sve izazove, ukoliko djelujemo odgovorno i poštujemo preventivne mjere.
Dostavu vršimo na teritoriji cijele države sa donošenjem aparata pred kućna vrata. Također, plaćanje možete izvršiti po pouzeću uređaja. Kupujte sigurno iz udobnosti Vašeg doma", saopćeno je iz kompanije Omega.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.