Kontaktirali smo Deichmann: Otkrili da li zatvaraju poslovnice u Bosni i Hercegovini
Poznata njemačka firma za prodaju obuće Deichmann odlučila je zatvoriti nekoliko poslovnica u Njemačkoj, a zbog toga su mnogi građani u Bosni i Hercegovini bili zabrinuti zbog prodavnica ove firme u našoj zemlji.
Kako su objasnili svoju odluku u Njemačkoj, 28 poslovnica je zatvoreno zbog loše situacije. Prodaja, kako kažu, nije išla dovoljno dobro, pa su poslovnice njihove robne marke 'Onygo' zatvorene.
Kada je vijest došla u našu zemlju, građani su se pitali da li se nešto slično sprema i u Bosni i Hercegovini. Zbog toga je ekipa portala Radiosarajevo.ba kontaktirala predstavništvo Deichmanna u BiH i pitala da li će se poslovnice u BiH zatvarati.
Poznati bh. ilustrator oduševio objavom nakon pobjede Bosne i Hercegovine nad Hrvatskom
Odgovor ove njemačke firme prenosimo u cijelosti:
"Vodeći lanac prodavnica obuće Deichmann, unatoč brojnim izazovima koje donose promjenljiva regionalna kao i svjetska kretanja, stabilno posluje na tržištu Bosne i Hercegovine, ali i Grupe u cijelosti. Naša kompanija ostaje lider na tržištu i nastavlja pružati vrhunsku uslugu svojim kupcima.
Još jedna firma u BiH zatvorila vrata: 70 radnica ostalo bez posla
S obzirom na našu posvećenost kvaliteti, inovacijama i raznolikosti proizvoda, Deichmann zadržava status najvećeg lanca prodavnica obuće u našoj zemlji. Naša poslovna strategija, fokusirana je na zadovoljenje potreba potrošača, omogućava nam da se prilagodimo promjenama u okruženju i ostanemo konkurentni na tržištu.
Globalne promjene i nesigurni uvjeti na tržištima stvaraju izazove za poslovanje, ali Deichmann je uspješno implementirao strategije rizika kako bi sačuvao svoju stabilnost.
Uprkos izazovima, nastavljamo ulagati u lokalnu ekonomiju kroz otvaranje novih poslovnica i radnih mjesta. U 2023. godini Deichmann je otvorio dvije nove poslovnice, dok i u 2024. planira otvaranje istog broja, ali i renoviranje četiri postojeće. Novi koncept prodavnica koji je razvijen u internacionalnoj saradnji i koji će sada postepeno oblikovati izgled prodavnica je revolucionaran. Moderan izgled, efekat širokog prostora, palete nježnih boja i puno prostora za sportsku obuću – svojim novim dizajnom prodavnica, kompanija Deichmann čini još jedan korak u budućnost.
Trgovac obućom se dobro pozicionirao na tržištu u prethodnih deset godina i ostvario promet od 39,12 miliona KM u fiskalnoj 2022. godini. To znači povećanje prodaje od skoro 21 posto u odnosu na 2021. godinu (32,36 miliona KM).
Prvih deset godina poslovanja na bh. tržištu pokazalo je snagu kompanije, te fantastične rezultate kojim su doprinijeli vjerni kupci, kojima je Deichmann omiljeno mjesto gdje mogu naći odličan omjer cijene i kvalitete, na koji su uvijek vrlo fokusirani, kao i naše jasno pozicioniranje, da smo i u izazovnim vremenima atraktivni i prvi izbor našim kupcima.
Njemačka modna kompanija zatvara 122 poslovnice, više od 400 radnika ostaje bez posla
Kao stabilna kompanija koja u planu ima rast i razvoj poslovanja, kupcima u BiH garantujemo da će i u narednom periodu uživati u kupovini i bogatom izboru obuće za cijelu porodicu", stoji u odgovoru kompanije Deichmann portalu Radiosarajevo.ba.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.