VW T-Roc: Predstavljen kompaktni SUV na bazi Golfa
Novi VW T-Roc ugurao se između Golfa i Tiguana, a nastao je na tragu enormnog rasta interesa za kvazi-terence.
Dužinom od 4,23 metra T-Roc je neznatno kraći od Golfa (4,26 metara), što ne treba čuditi jer su oba modela nastala na MQB modularnoj platformi koncerna VW.
Nešto manja širina od Golfa te činjenica da u Volkswagenu konkurente vide u modelima kao što su Audi Q2, Renault Captur, Citroën C3 Aircross, Opel Crossland X ili Kia Stonic moglo bi dovesti do povezivanja T-Roca s manjim VW Polom.
Međutim, iz Volkswagena objašnjavaju da je ostavljen prostor i za Polo SUV: Zadatak T-Roca je, između ostalog, i da otvori put za T-Cross, manji crossover koji treba doći naredne godine.
Vratimo se T-Rocu, koji se može opisati rođakom nedavno predstavljenih modela iz koncerna – Seat Atece i Škode Karoq.
U T-Roc bit će ugrađeni moderni vozački asistenti i infotainment sistemi.
Serijski dolaze City-kočnica za slučaj opasnosti s funkcijom prepoznavanja pješaka, multi-koliziona kočnica i asistent držanja u traci, dok se na listi opcija, između ostalog, nalaze termpomat s održavanjem odstojanja, kamera za vožnju unazad, te brojne online funkcije za povezivanje pametnih telefona.
Najmanji VW-ov SUV bit će ponuđen s novom generacijom motora s prisilnim punjenjem. Paletu otvara 1,0 litarski 3-cilindrični benzinac (115 KS), nastavlja 1.5 TSI (150 KS) s opcijom isključenja dva od četiri cilindra, dok je vrhunac 2.0 TSI (190 KS).
U paleti dizelaša nalazi se najjači 1.6 TDI (115 KS) te 2.0 TDI u verzijama s 150 ili 190 KS. Najjači motori (150 i 190 KS) bit će spregnuti s pogonom 4x4 i 7-stepenim DSG mjenjačem s dvostrukim kvačilom.
Volkswagen T-Roc bit će predstavljen sredinom narednog mjeseca na sajmu u Frankfurtu, a na tržište stiže do kraja godine po početnoj cijeni od 20-ak hiljada eura.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.