Nova Lada Oka: Da li će AvtoVAZ predstaviti narodni auto po cijeni od 8.300 KM
Mali i jeftin, to su atributi koji uglavnom idu zajedno u automobilskoj industriji. Ne i u slučaju Rusije, gdje kupci decenijama traže jeftin ali i prostoran automobil.
Jedini izuzetak od ovog pravila bila je Lada Oka, automobil prilično nepoznat na našim prostorima, nastao 1988. godine, malo prije raspada SSSR-a.
Oka je umirovljena 2008. godine, no s vremena na vrijeme čuju se glasine da će AvtoVAZ možda oživjeti proizvodnju ovog automobila. Razloga za špekulacije ima nekoliko.
Najvažniji je da su Rusi ponovo otkrili Ladu: Prodaja nove generacije modela ovog branda ide odlično uprkos žestokoj konkurenciji na tržištu koje godišnje proguta skoro 2 miliona novih automobila.
A bestseller tržišta je najjeftiniji model Lade - Granta - koja u osnovnoj verziji košta 383 hiljada rubalja (10.700 KM). Segment malih gradskih automobila prilično je neatraktivan jer, recimo, Kia Picanto startuje na 664.900 rubalja (18.400 KM).
Stoga je logično zaključiti da tržište žudi za malim automobilom početne cijene oko 300 hiljada rubalja (8.300 KM).
Ruski portal auto.mail pozabavio se špekulacijama i uz pomoć računarske grafike otkrio kako bi mogla izgledati ta nova mala Lada, vjerovatno sa starim imenom Oka. Autor rendera je budućoj Oki dao lice Grante i zadnji dio umirovljenog modela Kalina.
Osim imena i "gradskog karaktera" teško da bi imala bilo šta zajedničko sa starim modelom. A ako se zna da je Renault vlasnik AvtoVAZ-a nova Lada Oka mogla bi postati globalni model, zanimljiv kupcima tankih novčanika i u Kini, Indiji, Latinskoj Americi...
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.