Lada XRAY Cross: Crossover koji nudi pet elektronski kontroliranih režima vožnje
Kada je u Moskvi podignut zastor s Lade XRAY Cross, ispostavilo se da je automobil identičan konceptnim verzijama.
Lada predstavila buduću Nivu: Ljubitelji legendarnog terenca bit će razočarani
To znači da se Cross od obične Lade XRAY razlikuje po upadljivim prednjim branicima, crnim pragovima i oblogama oko otvora točkova, zadnjem braniku, krovnim nosačima i tzv "ajkula" anteni.
Foto: AvtoVAZ
Klirens, odstojanje od tla, povećano je na 215 mm, straga su ugrađene disk kočnice, a veliki 17-inčni točkovi naglašavaju off-road karakter automobila.
Ukrasni dodaci povećali su dimenzije: Dužina je narasla za 6 mm (na 4171 mm), širina za 46 mm (1810 mm), visina za 75 mm (na 1645 mm).
Enterijer koristi narandžaste ili crne umetke od plastike i eko kože. Takođe, narandžasta boja se koristi u dizajnu instrument table.
Foto: AvtoVAZ
Sjedala su dobila bolju bočnu podršku i grijanje, a na centralnom naslonu za ruke nalazi se 12-voltna utičnica i USB priključak za punjenje mobitela.
Najzanimljiviji detalj na Ladi XRAY Cross je LADA Ride Select, sistem koji pruža izbor nekog od pet režima vožnje.
Foto: AvtoVAZ
Ovaj sistem predstavlja zamjenu za pogon 4x4 a čine ga: ESC On (osnovni režim, uključen standardni sistem elektronske stabilnosti, aktivira se nakon pokretanja motora), Sport (agresivniji način vožnje, manji utjecaj ESC-a), Snijeg-blato (povećanja osjetljivost elektronskog diferencijala, bolje kočenje na prljavim cestama i snijegu), Šljunak (najposjetljiviji elektronski diferencijal i algoritam rada ABS-a, automatski se deaktivira kada se dostigne 54 km/h), ESC Off (isključeni elektronski sistemi osim ABS-a).
Kao što je ranije najavljeno, Ladu XRAY Cross pokreće 1,8 litarski benzinac (122 KS), spregnut s 5-stepenim manuelnim mjenjačem.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.