Jetta po uzoru na Daciju: Volkswagen predstavlja novu niskobudžetnu marku automobila
Nažalost, "VW-ova Dacia" bit će ograničena na Kinu, gdje je samo brand Volkswagen u prošloj godini kupcima isporučio 3,11 miliona vozila.
"Postoji puno prostora za treći brend", rekao je Jürgen Stackmann, direktor prodaje VW-a, aludirajući na Volkswagen i Škodu koji u Kini nastupaju zajednički.
Zbog toga su šefovi iz Wolfsburga odlučili da u suradnji s kineskim joint venture partnerom FAW-Volkswagen u septembru lansiraju novi brand po imenu Jetta. Zvuči poznato?
Naravno, Jetta je ime popularne Volkswagenove limuzine koja je svojevremeno izrađivana i u Sarajevu, no u Kini je ovaj automobil najzaslužniji za ekspanziju marke. Volkswagen je 2018. godine predao 30-milioniti automobil kineskom kupcu, a druga generacija Jette uživa kultni status u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta.
Slavno ime Jetta Volkswagen želi iskoristiti za novi brand čiji će modeli biti između 5.000 i 6.000 eura jeftiniji od srodnih automobila sa značkom VW-a i Škode.
Ispočetka će Jetta otvoriti salone u "manjim" gradovima, što su prema kineskim standardima, naselja do 500.000 stanovnika! Oko 200 dilera će preuzeti prodaju i servis.
Prvi modeli novog branda bit će limuzina na platformi Škode Rapid te SUV koji ne skriva sličnost s Škodom Karoq. Klaus Bischoff, dizajner VW-a, objasnio je novinarima da će Jetta imati svoj vizuelni identitet, uz korištenje nešto jeftinijih materijala u unutrašnjosti.
To je ono što je, uz nekoliko slika dva modela, procurilo o Jetti. Više detalja o novom Volkswagenovom brandu znat će se tokom sajma automobila u Šangaju koji počinje 16. aprila.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.