Jetta nadmašila sva očekivanja: Da li će "VW-ova Dacia" postati globalna marka

J. M.

Volkswagen je u martu ove godine u gradu Chengdu na jugozapadu Kine predstavio prve modele brenda jeftinih automobila Jetta, koji su u aprilu pokazani i svijetu na sajmu automobila u Šangaju.

Namjera Volkswagena s Jettom je jasna: Osvojiti značajan udio tržišta najmnogoljudnije zemlje svijeta u segmentu niskobudžetnih automobila, u kojem dominiraju domaće kineske marke.

Nedugo nakon lansiranja, počela je prodaja dva modela Jette: Limuzine VA3 i kompatnog crossovera VS5, dok se tek očekuje tržišni start trećeg - crosovera VS7

Jetta VS5 (AMP)

Ovi automobili dizajnirani su u sjedištu VW-a u njemačkom Wolfsburgu, a proizvode se u tvornici FAW-VW u kineskom Chengduu. 

Oba automobila nisu ništa drugo nego rebrendirani modeli Volkswagena. Jetta VA3 je kineska Volkswagen Jetta Night s nešto drugačijim "licem" i jeftinijim enterijerom.

Crossover Jetta VS5 je razvijen na VW-ovoj MQB platformi, a zapravo je riječ o još jednom rebrendiranom kineskom modelu po imenu VW Tharu.

Jetta VA3 (Foto: VW)

Prodaja dva Jettina modela počela je u septembru, a završni račun za prvi mjesec nadmašio je sva očekivanja VW-a. Naime, kineski kupci naručili su 11.080 vozila marke Jetta, odnosno 30 procenata više nego je očekivao menadžment marke!

Većina kupaca odabrala je crossover VS5, koji se prodaje po početnoj cijeni od 81.800 yuana (20.400 KM), ali se trgovci ne mogu požaliti ni interesom za limuzinu VA3 (bazni model košta 65.800 yuana, odnosno 16.400 KM).

Analitičari automobilskih zbivanja špekuliraju da bi "eksplozivni" uspjeh Jette u Kini mogao potaknuti Volkswagen na osvajanje novih tržišta. Kupaca za "VW-ovu Daciju" sigurno ne bi nedostajalo ni u ostatku svijeta.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak