Audi A3 Sedan: Sve o drugoj generaciji najmanje limuzine "Gospodara prstenova"
Audi je otkrio drugu generaciju modela A3 Sedan čija prodaja u Njemačkoj počinje za koji dan, dok će prvi kupci svoja vozila dobiti na ljeto.
U odnosu na prvu generaciju modela, limuzina A3 produžena je četiri centimetra (na 4,50 metra), međuosovinsko rastojanje je nepromijenjeno (2,46 metara), širina je porasla za dva centimetra (1,82 metra), a visina za jedan centimetar (1,43 metra).
Rezultat je više prostora za glavu (dobra dva centimetra naprijed) i laktove. Prtljažnik zapremine 425 litara ostao je na nivou prethodnika.
Sprijeda dominira prepoznatljivi Audijev "Singleframe" gril hladnjaka koji čini optičku cjelinu s prednjim Matrix LED svjetlima. Straga je klasični limuzinski "ruksak" koji je produžio Sedan za 15 centimetara u poređenju s modelom A3 Sportback.
Konkavne površina stvaraju intenzivnu igru svjetla i sjene, a linija krova coupeovski se spušta s B-stupa i završava u spojleru na poklopcu prtljažnika.
Malo povišen stražnji dio (u odnosu na prethodnika) i veliki difuzor pogoduju aerodinamičnosti pa je u verziji 2.0 TDI (150 KS) koeficijent otpora zraka smanjen na 0,25 (ranije 0,29).
U svojoj drugoj generaciji, Audi A3 Sedan potpuno je umrežen - od infotainmenta do digitalnog kokpita i asistent sistema.
Kokpit limuzine A3 u potpunosti je fokusiran na vozača, prema njemu je blago nagnut čak i središnji MMI dodirni zaslon.
Osnova 10,25-inčne instrument table je digitalna, dok sofisticiraniji "Audi virtualni kokpit plus" ima dijagonalu od 12,3 inča i nudi tri različita podešavanja. Ugrađeni su i brojni vozački asistenti, preuzeti iz modela više klase, koji uz pomoć kamera i radara prate svaki potez vozača.
Kupci novog A3 Sedana na startu mogu birati između dva motora, oba snage 150 "konja". Audi A3 Sedan 35 TFSI pokreće 1,5 litarski turbobenzinac koji je dostupan sa 6-stepenim manuelnim ili 7-brzinskim S-tronicom.
Ukoliko se odabere mjenjač s dvostrukim kvačilom, A3 Sedan 35 TFSI postaje meki hibrid s 48-voltnim sistemom, što znači da može krenuti i s isključenim motorom s unutrašnjim sagorijevanjem.
Ljubiteljima dizelaša namijenjen je 2.0 TDI, a nešto kasnije očekuje se 30 TFSI pokretan 3-cilindričnim 1.0 TSI benzincem (110 KS) i slabiji 2.0 TDI sa 116 KS. Najjeftiniji Audi A3 Sedan u Njemačkoj košta 27.700 eura, no očekuje se da će, kao i ranije, lavovski dio prodaje nositi tržišta SAD i Kine.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.