Peugeot predstavio potpuno novi logo
Peugeot je stao na čelo novouoformnjene automobilske grupacije, a zbog toga je odlučio i predstaviti potpuno novi logo marke.
Najstarija je automobilska marka, a od osnivanja 1850. godine u deset je navrata promijenila svoj logotip. Međutim, jedno je ostalo uvijek isto, a to je da je ova kompanija uvijek imala simbol lava. I novi znak ide u tom smjeru. Jedanaestu verziju logotipa ukrašenog lavljom glavom osmislio je Peugeot Design Lab, studio za globalni dizajn marke Peugeot.
Ovaj redizajn dolazi izazvan velikim promjenama u autoindustriji, nešto više od desetljeća otkako je predstavljen donedavno aktualan logo. Izuzetno aktivna godina za Peugeot donosi puno novoga: lansiranje game koja će se predstaviti novim modelom 308, novu internetsku stranicu te, dakako, osnivanje grupe Stellantis.
U Peugeotu kažu da je ovaj logotip osmišljen da odolijeva vremenu, ali i da bude "prepoznatljiv, bezvremenski, univerzalni i multikulturalni znak identiteta". "Sinonim je za prestiž, samopouzdanje, dugovječnost, nasljeđe", dodaju.
Pritom u Peugeotu ne skrivaju svoje aspiracije za ulaskom u neka nova područja, kao i stalno stremljenje ka premiumu uz zadržavanje francuskog poimanja stila, umijeća i elegancije, javljaju hrvatski mediji.
Paralelno s predstavljanjem obnovljenih digitalnih kanala komunikacije, a posebno internetske stranice, iz Peugeota pokreću prvu kampanju marke u posljednjih 10 godina, pod nazivom The Lions of our Time, kojom se želi doprijeti do postojećih kupaca, ali i onih koji to još nisu. U svakom slučaju, strpimo se još koju sedmicu do premijere nove 308-ice. Tada će sve biti jasnije.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.