Mitsubishi Pajero I: Kultni terenac bio je službeno vozilo ZOI 1984. u Sarajevu
Mada je Mitsubishi imao ugled najvećeg japanskog proizvođača vozila s pogonom na sva četiri točka prije Drugog svjetskog rata, lansiranje serijskog modela dosta je kasnilo.
Pet godina kasnije otkriven je drugi prototip da bi tek 1981. najzad predstavljen Mitsubishi Pajero.
Odmah nakon Japana, Mitsubishi Pajero stiže 1982. na europska tržišta kao prvi moderni kompaktni off-roader.
Kod nas je prva generacija Pajera (LO40) popularnost stekla zbog činjenice da je Mitsubishi bio oficijelno vozilo XIV zimskih olimpijskih igara u Sarajevu.
Pajero I bio je izuzetno uspješan, najviše zahvaljujući robusnoj ali dopadljivoj karoseriji te prvom turbodizelašu u jednom terencu. Bio je to 2,3 litarski agregat (84 KS) sa zupčastim remenom i turbo punjačem, agregat koji je Mitsubishi samostalno razvio.
U ponudi je bio i 2,6 litarski benzinac sa 103 KS, a kasnije su se u paleti motora našli i 3,0 litarski benzinski V6 (141 KS), odnosno 2,5 litarski turbodizelač (95 KS).
Najprije je predstavljena 3-vratna verzija, dostupna sa tvrdim ali i "terenskim" softtop krovom.
Tek 1985. godine stigla je 5-vratna verzija, koja je u izvedbi s "visokim krovom" mogla primiti i šest putnika, u tri reda sjedišta.
Godine 1991. predstavljen je nasljednik kodne oznake V20. Već 10 godina je aktuelna četvrta generacija modela V80.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.