Upozorenje klijentima njemačke banke: 'Ako vam stigne ovakva poruka na meti ste prevare'
Savjetovalište za potrošače u Njemačkoj još jednom upozorava klijente banaka na prevaru.
Kriminalci su smislili novi trik za dobivanje osjetljivih podataka od klijenata banke.
Klijenti Consors Finanza, podružnice BNP Paribasa, trenutno su na meti prevara, obavijestio je centar za savjetovanje potrošača.
Javio se i MUP RS: Objavili detalje akcije "Tunel 2" u kojoj je uhapšen ministar Nenad Nešić
Prevara ide ovako: e-poruke su poslane s predmetom “Obavijest o suspenziji kartice i računa”.
U poruci se tvrdi da korisnici moraju ažurirati svoj “Consors Finanz CashClik” kako bi vidjeli svoj trenutni bankovni izvod, piše Fenix magazin.
U poruci se dalje navodi da će klijenti banke morati ažurirati račun i “svoje podatke”.
Mnogi sanjaju o životu u Švicarskoj: Evo kolika je minimalna satnica, cijene namirnica i kirije
To mora biti učinjeno u roku od 48 sati, inače će račun biti blokiran. Osim toga, klijentova bankovna kartica i njegov “kreditni limit” bili bi blokirani. Da bi to učinili, trebaju kliknuti na poveznicu priloženu e-poruci.
Posebno perfidno: kupcima se prijeti da će im za blokadu računa ispostaviti 50,99 eura (99,43 KM).
Ova e-poruka je pokušaj prevare i ne dolazi od Consors Finanz. Može se prepoznati po pozdravu (“Zdravo/Hallo”) i raznim pravopisnim pogreškama.
Prevaranti čak nisu uspjeli tačno napisati “Cash Click”. Nedostaje “c” u “Click”.
Ovaj predmet je nekad bio obavezan pored praga svake kuće: Znate li o čemu je riječ?
Tu su i neki interpunkcijski znakovi kojih je previše. Sumnjiva adresa pošiljatelja još je jedan pokazatelj da poruka ne dolazi od Consors Finanz.
Klijenti koji su primili takvu e-poruku ni pod kojim uslovima ne bi trebali kliknuti na poveznicu.
Najbolji način je da e-pošta završi u mapi neželjene pošte bez odgovora
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.