Unatoč finansijskoj krizi: Njemci ipak ne odustaju od putovanja svijetom

0
Radiosarajevo.ba
Unatoč finansijskoj krizi: Njemci ipak ne odustaju od putovanja svijetom
Foto: Turska ambasada / Bozcaada, Turska

Njemačka je u privrednoj krizi, a neizvjesnost podgrijeva i napeta geopolitička situacija. To, međutim, nije ugasilo glad Njemaca za putovanjima.

"Uprkos svim ekonomskim i geopolitičkim izazovima, Njemci putuju. Izgleda da je odmor posljednje što će precrtati," rekao je predsjednik Njemačkog udruženja za turistička putovanja (DRV) Norbert Fiebig.

Promet turističkih firmi uoči ljetnje sezone, od maja do oktobra, nadmašio je prošlogodišnji za 12 posto, a broj putnika je porastao za šest posto, rekao je Fiebig uoči otvaranja Međunarodne berze turizma ITB u Berlinu.

Od Indonezije do Sjedinjenih Američkih Država: Kako se slavi Bajram širom svijeta?

Od Indonezije do Sjedinjenih Američkih Država: Kako se slavi Bajram širom svijeta?

U turističkoj godini, od novembra 2024. godine do oktobra ove godine, promet je porastao za 11 posto, a broj putnika četiri posto. Primjetno je i da Njemci sve ranije odlaze na ljetni odmor. "Rano bukiranje je nova verzija last minute aranžmana," rekao je Fiebig.

Njemci su, inače, prošle godine na putovanja potrošili rekordnu sumu, pokazuje istraživanje koje je DRV naručilo od instituta YouGov: 83,4 milijarde eura za unaprijed bukirane aranžmane bilo je 5,6 posto više nego prethodne godine.

Stranke Trojke poručile zaposlenima iz RS: "Nemojte biti taoci pogrešnih politika i štetnih odluka"

Stranke Trojke poručile zaposlenima iz RS: "Nemojte biti taoci pogrešnih politika i štetnih odluka"

Najveći rast agencije bilježe pri prodaji opštih turističkih aranžmana u istočnom Mediteranu, krstarenja i dalekih putovanja. Opšti aranžmani u plusu su od šest posto. Tu sa prometom od oko 1,2 milijardi eura prednjači Turska. Agencije su za Španiju isto prodale aranžmana za 1,2 milijardi, a za Grčku oko milijardu eura.

Među prvih 10 destinacija su i finansijski povoljnije, poput Egipta, Bugarske i Tunisa. "Tu se prepoznaje pritisak teških vremena zbog kojih ljudi teže vade novac iz novčanika," rekao je Fibig, piše DPA.

Albanija je novina u njemačkoj turističkoj ponudi, a u dolazećoj sezoni agencije su ka toj destinaciji zabilježile najveći rast, od 36 posto.

Toliki skok je, ipak, prije svega pripisiv uskoj polaznoj osnovi i prodaja aranžmana u Albaniji nadalje je sitan u poređenju sa tradicionalnim odredištima. Podaci se zasnivaju na prometu turističkih agencija i onlajn portala, sa prodajom do kraja januara 2025.

ITB počinje u utorak, a zatvara se u četvrtak.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije