Riješen misterij pada aviona u Sredozemno more u kojem je poginulo 66 ljudi

0
Radiosarajevo.ba
Riješen misterij pada aviona u Sredozemno more u kojem je poginulo 66 ljudi
Foto: EPA-EFE / EgyptAir

Otkriveno je da je avionskoj nesreću iznad Sredozemnog mora u kojoj je poginulo 66 ljudi prouzrokovao pilot koji je pušio cigaretu u kokpitu, piše Telegraph.

Let EgyptAira MS804 putovao je u maju 2016. iz Francuske u Egipat, kada se srušio u more južno grčkog otoka od Krete, pri čemu su poginuli svi u avionu tipa Airbus A320. Među njima je bilo 12 francuskih turista, Britanac, 30 Egipćana, dva Iračanina i Kanađanin.

Egipatske vlasti su u ono vrijeme tvrdile da je avion oboren u terorističkom napadu - iako nijedna teroristička grupa nikada nije preuzela odgovornost za napad.

Izbjegnuta tragedija u Sarajevu: U Ferhadiji se ponovo obrušila fasada

Izbjegnuta tragedija u Sarajevu: U Ferhadiji se ponovo obrušila fasada

No, službena istraga je zaključila da je do nesreće došlo zbog pušenja cigarete u kokpitu zbog čega se zapalio kisik koji je curio iz maske za slučaj nužde.

Egipatski piloti i inače su pušili u kokpitu i to nije bilo zabranjeno u vrijeme nesreće 2016., pokazuje izvještaj od 134 stranice koje su sastavili avionski stručnjaci i do kojeg je došao italijanski list Corriere della Sera.

Zbog razloga koji nisu objašnjeni, inženjer za održavanje aviona je postavku na maski za kisik promijenio iz normalnog u hitni način, zbog čega je ispuštala kisik.

Istražitelji nesreće su 19. maja oko 2:25 ujutro, nekoliko minuta prije nego što se avion srušio u more, identificirali zvuk šištanja koje je nastalo zbog curenja kisika iz maske. Izvještaj je poslano sudu u Parizu.

Piloti aviona trebali su prije polijetanja primijetiti da maska nije ispravna, rekao je jedan iskusni pilot.

'Nakon ulaska u kabinu, među raznim provjerama koje obavimo prije polijetanja je i provjera protoka kisika u maskama', rekao je za Corriere della Sera Daniele Veronelli, pilot Airbusa A320 i član italijanskog nacionalnog udruženja pilota.

'Ako je prekidač u normalnom položaju, kisik teče na zahtjev. Ako je u položaju za hitne slučajeve, kisik će izlaziti pod većim pritiskom kako bi otpuhao dim koji bi mogao biti u kabini ako je došlo do požara.'

Izvještaj još nije javno objavljeno, navodi Corriere della Sera.

Julie Heslouin, čiji su 41-godišnji brat i 75-godišnji otac poginuli u nesreći, rekla je: 'Čekali smo od 2016. da saznamo zašto smo izgubili svoje najmilije, a službeno nam niko ništa nije rekao.', prenosi Jutarnji list.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije