Nije samo u Njemačkoj problem, gigant autoindustrije zatvara tvornicu u još jednoj europskoj zemlji
/ Komentari (2)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
Oni nikad nisu znali napravit auto da bas traje uz minimum odrzavanja. Jos od pocetaka, kad su nastali iz dkw-a i auto-uniona. I nikada nisu naucili. Ali dobro su uocili da prosjecan vlasnik automobila nista ne zna o tehnici i da se njegova ocjena kvaliteta bazira na kvaliteti...interijera. Pa su naucili pravit najkvalitetnije interijere. Sto se auto kvarucka, lampica check engine iskace ko cupoglavac iz kutije, sto su popravke skupe, to nije njima igralo ulogu. Sve ce to sada polako na naplatu. Ide Kinez i mete pred sobom.
Mijenja se tržište. Ljudi masovno kupuju hibride i električna auta iz Kine, Koreje, Japana. Njemačka auto industrija jednostavno nije dorasla ovim tržišnim promjenama, nisu im krivi ovi proizvođači iz Azije. Osim toga, Njemačka auta su preskupa a servisi skupi. Radnik u VW plaćen €62/po satu i opet kvalitet loš.