Incident iznad Atlantika: Avionu "Lufthanse" otkazao motor
/ Komentari (3)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
Ee da je meni bar jednom sjesti u avion makar trehno u more. Samo mogu do trafike i nazad.
Vjerovatno crk`o FADEC-Full Authority Digital Engine Control.
Lufthansin Airbus A340-300, registracije D-AIGN, koji je obavljao let LH-405 iz New Yorka JFK, NY (SAD) za Frankfurt na Majni (Njemačka), bio je na ruti na FL350 iznad Atlantskog okeana oko 50 nautičkih milja istočno od Nantucketa, MA (SAD) kada je posada zatražila spuštanje na FL290, prijavljujući kvar motora broj 2 (unutarnji lijevi motor, CFM56). Avion je u početku nastavio preko planirane rute leta dok je odlučivao da li da skrene ka Bostonu ili JFK-u. Otprilike 15 minuta nakon što je zatražio spuštanje na FL290, posada je odlučila da se okrene i skrene prema New Yorku. Prilikom konačnog prilaza pisti 31L na aerodromu JFK, posada je prijavila još jedan problem i započela neuspjeli prilaz. Avion je održavao visinu od 2000 stopa (600 metara) dok je posada radila na odgovarajućim kontrolnim listama, nakon čega je posada objavila da je za sada riješila taj hidraulički problem i da je spremna za još jedan prilaz. Avion je sigurno sletio na pistu 31L oko 2:10 sata nakon poletanja. Avion se dovezao do platforme. Avion je pozicioniran u Frankfurtu 15. maja 2025. godine i vraćen u službu 18. maja 2025. godine. Dana 21. maja 2025. godine, aviokompanija je izvijestila da je posada primijetila značajno povećanu potrošnju goriva za jedan motor tokom penjanja, a zatim je u krstarenju motor otkazao, te se posada vratila na JFK. Motor je pregledan, a upravljačka jedinica je utvrđena kao neispravna i zamijenjena je, a avion je ponovo u upotrebi.