U Crnoj Gori zabranjeno pet emisija srbijanske televizije: Razlog su uvrede

5
Hina
U Crnoj Gori zabranjeno pet emisija srbijanske televizije: Razlog su uvrede
Foto: SRS / Vojislav Šešelj

Crnogorska agencija za elektronske medije zabranila je danas emitiranje pojedinih programskih sadržaja srbijanske televizije Happy zbog vrijeđanja Crnogoraca i zastupnika u parlamentu Crne Gore.

Televizija Happy je u Srbiji medij s nacionalnom frekvencijom, a u Crnoj Gori program emitira preko kabelskih operatera.

Odlukom Vijeća crnogorske agencije za elektronske medije na crnogorskom tržištu zabranjene su emisije Dobro jutro Srbijo, Vikend, Jutarnji, Ćirilica i Poslije ručka.

Predsjednik Srpske radikalne stranke i haški osuđenik Vojislav Šešelj tokom gostovanja na televiziji Happy 4. januara iznio je niz uvreda na račun žena iz stare crnogorske prijestolnice Cetinja i zastupnice Socijaldemokratske partije Draginje Vuksanović-Stanković.

Šešeljeve uvrede izazvale su brojne reakcije političkih stranaka i nevladinih udruga u Crnoj Gori, a SDP je najavio i tužbu protiv televizije Happy zbog uvreda iznesenih tokom Šešeljevog nastupa.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (5)

/ Povezano

/ Najnovije