Šokantno: Kupac u konzervi graha pronašao štakora, proizvod povučen iz prodaje

3
Radiosarajevo.ba
Šokantno: Kupac u konzervi graha pronašao štakora, proizvod povučen iz prodaje
Foto: Facebook / Konzerva graha u kojoj je pronađen rep štakora

Jedan kupac u Hrvatskoj doživio je vrlo neugodno iskustvo nakon otvaranja konzerve smeđeg graha koju je kupio u Konzumu.

Unutra je ugledao veći komad štakora, preciznije zadnji dio s repom.

Odmah se obratio Europskom centru izvrsnosti potrošača, odnosno njihovoj stranici na Facebooku Halo, inspektore, gdje je objavljena priča, ali i prateće fotografije.

Namirite se na vrijeme: Trgovine u Federaciji BiH neće raditi ni u nedjelju, ali ni u ponedjeljak

Namirite se na vrijeme: Trgovine u Federaciji BiH neće raditi ni u nedjelju, ali ni u ponedjeljak

Nakon toga reagirao je Državni inspektorat, ali i trgovački lanac Konzum, koji u okviru brenda K plus plasira grah Garden good. Proizvođač je italijanska kompanija Fiamma Vesuviana S.R.L.

Konzum je odlučio povući cijelu seriju neto količine 400 g, LOT broja L M261, s rokom upotrebe do 17. septembra 2026. godine.

"KONZUM" POVLAČI SERIJU KONZERVI GRAHA U KOJEM JE PRONAĐEN GLODAVAC, A INSPEKCIJA OBAVJEŠTAVA I UPOZORAVA ZEMLJE EU O...

Posted by Halo, inspektore on Tuesday, May 7, 2024

"Žao nam je zbog situacije koja se dogodila našem kupcu. Nastavno na zaprimljenu reklamaciju kupca, u koordinaciji s proizvođačem i svim nadležnim institucijama, poduzeli smo sve potrebne radnje sukladno internoj proceduri. Obavijestili smo proizvođača i zatražili očitovanje.

Iako u ovom trenutku ne raspolažemo svim potrebnim informacijama, u kontaktu smo s proizvođačem te smo iz predostrožnosti i s ciljem zaštite naših kupaca, na vlastitu inicijativu, navedenu seriju proizvoda povukli iz prodaje. Dodatno, proveden je inspekcijski nadzor kojim je utvrđeno da je Konzum proveo sve potrebne aktivnosti i provjere.

Još jednom želimo izraziti naše žaljenje te ćemo svakako napraviti sve što možemo kako bi detaljno provjerili sve okolnosti i osigurali da se ovakve situacije ne ponavljaju. Za sve ostale informacije u potpunosti smo na raspolaganju kupcima putem našeg besplatnog potrošačkog telefona 0800 400 000 ili maila konzum@konzum.hr", odgovorili su iz Konzuma, a prenosi Facebook stranica Halo, inspektore.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Komentari

Prikaži komentare (3)

/ Povezano

/ Najnovije