Ovako izgleda vila u kojoj su trebali uživati prevareni turisti za 12.800 maraka
Kad je deset prijatelja iz Francuske u nedjelju stiglo u Hrvatsku na ljetovanje, na najsunčaniji otok u zemlji, umjesto vile za koju su izdvojili 6.420 eura (12.800 maraka) dočekalo ih je gradilište - šikara, šljunak, bageri, kamioni… Ni traga Vili Felipi koja na stranicama Bookinga izgleda poput mediteranske hacijende s golemim bazenom.
Rezervirali vilu na Hvaru za 6.420 eura, tamo ih dočekao - haos!
Priču je na Twitteru s kratkim videom mjesta na kojem je trebala biti vila, podijelila Francuskinja Julie opisavši njihovu agoniju.
À la porte d’un terrain vague quand on est arrivé à l’adresse donné par @bookingcom suite à 5h d’appel avec le service client de @bookingcom aucune aide ni geste commercial. pic.twitter.com/WpLCw7Hg8Y
— Julie (@JulieFelice_) August 19, 2019
"Vila koju smo rezervirali i platili 6.420 eura za grupu od 10 osoba, smještena na otoku Hvaru, bila je prijevara. Nakon što sam kontaktirala službu za korisnike, oni su nam ponudili ili opciju povrata novca u roku od 10 dana ili rezervaciju drugog smještaja, ali o našem trošku. Trenutno se nalazimo u Splitu bez ikakvog prenoćišta i bez ikakvog rješenja", napisala je Julie, prenosi Jutarnji.
Prekrasne fotografije Vile Felipe na Hvaru, koja se bar tako reklamirala, objavila je 22-godišnja Parižanka Chloé Melin na Twitteru, a vila je u međuvremenu uklonjena iz ponude Bookinga.
Za francuski list Le Parisiene Chloé, koja je s prijateljima planirala provesti deset dana u vili na Hvaru, rekla je da se njihovo razočaranje i očaj ne može opisati.
"Dočekalo nas je polje usred ničega. Na odlasku smo otišli do susjeda da se raspitamo jer smo mislili da možda imamo krivu adresu. Osjećali smo se uistinu poniženo. Onako sami na ulici, ne želimo to ni najgorem neprijatelju", ispričala je Chloé koja je saznala i da se ista stvar drugim turistima dogodila u srpnju.
Bila je riječ o najobličnijoj prevari, onakvoj kakva je česta na internetu. U međuvremenu, osoba na koju je objekt registriran nije se više javljala na telefon.
"Birali ste broj koji se ne koristi, rekli su nam operateri", dodaje Chloe.
Ni stranica Booking.com, preko koje je grupa Francuza napravila rezervaciju, u tom trenutku nije bila od velike pomoći. Nakon više poziva i navlačenja, ponudili su im povrat novca kroz deset dana.
"U neku ruku jesu priznali svoju odgovornost u tome da su preko svoje platforme omogućili prevarantima da posluju. Nadali smo se da će Booking zabrinut zbog svog imidža bolje reagirati, ali nažalost to se nije dogodilo", ističe Chloé.
Prijatelji su u nedjelju ostali bez smještaja, besciljno lutajući Splitom u potrazi za rješenjem. Nakon što su platili jedno noćenje u hotelu za prvu večer, odlučili su potražiti novu vilu usmenom predajom na samoj lokaciji, uz uvjet da smještaj, vlasnici i agencija posluje prema strogo definiranim uvjetima.
Dvoje prijatelja morali su se ipak vratiti u Francusku jer nisu imali dovoljno novaca pokriti troškove koje su nastali komplikacijama, a i Chloé kaže da je već potrošila više od 1.000 eura zbog troškova avionske karte i nepostojećeg smještaja.
Objavila je i kratak video u kojem na cesti u Splitu skupljaju novce za ostanak. Unatoč tome, planira u Hrvatskoj ostati do kraja kolovoza.
"Svi smo u Hrvatsku došli s džeparcem namijenjenim za izlaske, restorane i pića, ali taj novac nitko od nas nije planirao potrošiti da traženje smještaja u zadnji čast. Volimo izlaske i baš zato smo odabrali Hvar za svoju destinaciju. No, u jeku novih okolnosti, morat ćemo se prilagoditi. Dobra smo ekipa i dobro se razumijemo", rekla je za Le Parisien.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.