Zastoji i gužve nakon saobraćajne nesreće: Vozači nestrpljivi, evo šta smo zabilježili
/ Komentari (5)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
U Sarajevu bahatluku u saobraćaju nigdje kraja. Tom bahatluku se pridružile odgovorne kantonalne vlasti pa na svakoj raskrsnici (semaforima) fale po tri četiri sijalice i sad kada prilazite raskrsnicama niste sigurni je li crveno ili zeleno na semaforu. Za pješake najčešće nije u funkciji niti jedna sijalica na semaforima, pa isti ne znaju je li imaju zeleno ili crveno. Punu liniju niko skoro ne poštuje, a duplu neki ne znaju ni što znači (ovdje prednjače bahati roditelji učenika Osnovne škole Vladislav Skarić). Žalosno je, ali istinito da u Sarajevu preko 50 % vozača više ne koristi žmigavce. O bahatom parkiranju da se i ne govori, zato je najbolji primjer okolina restorana Bosniana, čak se koriste i kolovozne trake za parkiranje (posebno desna u pravcu grada, vjerovatno uz prećutnu zaglasnost lokalne policije). O saobraćajnoj kulturi vozača električnih romobila ne treba ni govoriti, najčešće voze u suprotnom smjeru i sredinom kolovozne trake, kao i bicikliste. Ni pješaci nisu puno bolji, u nekim ulicama kolovozne trake su pretvorili u šetališta. Normalno ovom stanju doprinosi i policija, ni oni kao učesnici u saobraćaju nisu ništa bolji od ovih pomenutih. Kad se sve sabere i oduzme za stanje u saobraćaju najveću krivicu snosi policija koja svoju osnovnu zakonsku dužnost ne sprovodi ili samo parcijalno sprovodi. Za to je neko iznad očito kriv!
Svi hladimudaju vozikanje od jutra do kasnih sati.Treba ti od Ilidže do čaršije dva sata i kažu bahaćenje kako ćeš se bahatiti kad ideš mic po mic.Znači sve besposličari.A parking naći to je misaona imenica.
Velike gužve formirale su se i u ulici Obala Kulina bana i Drvenija nakon saobraćajne nesreće koja se jutros, 1. jula, dogodila ispred tržnog centra Aria. Problem ovog ovdje dijela prave kolovozne trake koje dolaze iz pravca Radićeve ulice. Na semaforu, ulaz u Titovu, dvije kolovozne trake skreću u lijevu stranu, a treća ide pravo i siječe Titovu i prolazi pored generalke. E, ova treća kolovozna traka je problem. Velik broj nesavjesnih (bahatih vozača) i iz ove trake skreće u lijevo i prave problem jer se odmah ubacuju u kolovoznu traku do pruge, ili moraju ići prugom. Samo je bilo pitanje kada će se desiti ovo što se danas desilo. Očito da se ovaj javašluk nesavjesnih vozača toleriše.
Kad se sve sabere i oduzme za stanje u saobraćaju najveću krivicu snosi policija koja svoju osnovnu zakonsku dužnost ne sprovodi…. Ne snosi policija najveću krivicu nego mi sami građani koji kršimo sve propisane zakone i pravila kršimo….uvijek je neko drugi kriv a nikad mi sami!!
Ne snosi policija najveću krivicu nego mi sami građani koji kršimo sve propisane zakone i pravila kršimo….uvijek je neko drugi kriv a nikad mi sami!! ka Sar De ne hoda po čitav dan od kafe do kafe.