Vozač u Sarajevu dobio kaznu od 1.500 KM zbog prevoženja putnika putem aplikacije Aeroo
/ Komentari (15)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
treba
koji fasizam, ne dozvoljava se aeroo, uber samo d abi sugavi sarajevo taxi, i suljagic imali monopol, i placklai narod, pas vam hebo *****, i grad, i drzavu
***
Nema veze na kraju će *****titi pa i ti isti taksisti će biti dio UBER-a! Nego mi nije jasno kako onda BINBIN radi a firma iz Turske?
nikad od nas drzava
Ne mogu ovako raditi. Evo zašto. U državama gdje se zdravstveno i penziono osig.uplaćuju dobrovoljno(USA) može,i opet i tamo ako voziš za Uber,Bolt,moraš državi dati njeno,plaćati porez. Ali u državama gdje svi ljudi koji su na birou imaju pravo na zdravstvenu zaštitu,gdje postoji socijalna osjetljivost,gdje veliki dio plate daješ za te stvari,ne možeš ovako biti na birou i raditi,uzimati posao onima koji uplaćuju za tvoje zdravstveno i majkinu ti penziju. Dalje,sva auta koja obavljaju prevoz putnika moraju ići na redovne šestomjesečne ili ne znam tačno koliko kilometara,an ovi da ne moraju??? Ima još mnogo upitnih stvari oko ove aplikacije. A Uber,pa Uber neće da dođe jer mu se ne isplati voziti po ovim cijenama,tj.po cijenama ispod standardnih taxija,a oni tako rade.
A Uber da vidi interes,sutra bi došao,i sa puno moćnijim lobijima su se oni izborili Imaju armiju advokata i pravnika. Npr. u Istanbulu imaš stotine taxi firmi kao kod naš žuti,crveni,paja,i svi su zasebne firme,ali i svi su na uberu.Tako kad koristiš Uber,dođe ti taxi,ali plaćaš po aplikaciji.
U BL navodno radi 265 taxi vozila i to je gornja granica, od tog broja mislim na 43 vozila pripada preduzeću Patrol Taxi, a ostali su samostalni prevoznici. E sad, koliko među samostalcima ima divljih taxi vozila i ko te ljude štiti u BL baš me zanima?! Sporna je aplikacija, a nisu sporna divlja taxi vozila! Obzirom da sam i sâm svakodnevni učesnik u saobraćaju redovno uočavam obilježena taxi vozila sa običnim, a ne TA tablicama, zatim sa običnim taxi tablama na krovu na kojima ne piše pripadnost nijednom udruženju niti redni broj. Kupe putnike gdje stignu, na ulici, na UKC-u, na Autobuskoj stanici... Zanima me samo, pa ako ima neko od nadležnih organa za ovu oblast, da mi odgovori putem ovog portala ako čitaju, kolika je ta provizija da se zažmuri na jedno oko pa da vam i ja uplatim! Vi bi da kažnjavate korisnike aplikacije samo zato što nema vašeg učešća u cijeloj ovo priči, kakva država takva i inspekcija - mafija!
>>Ne mogu ovako raditi. Evo zašto. U državama gdje se zdravstveno i penziono osig.uplaćuju dobrovoljno(USA) može,i opet i tamo ako voziš za Uber,Bolt,moraš državi dati njeno,plaćati porez. Ali u državama gdje svi ljudi koji su na birou imaju pravo na zdravstvenu zaštitu,gdje postoji socijalna osjetljivost,gdje veliki dio plate daješ za te stvari,ne možeš ovako biti na birou i raditi,uzimati posao onima koji uplaćuju za tvoje zdravstveno i majkinu ti penziju. Dalje,sva auta koja obavljaju prevoz putnika moraju ići na redovne šestomjesečne ili ne znam tačno koliko kilometara,an ovi da ne moraju??? Ima još mnogo upitnih stvari oko ove aplikacije. A Uber,pa Uber neće da dođe jer mu se ne isplati voziti po ovim cijenama,tj.po cijenama ispod standardnih taxija,a oni tako rade. ka aDn taxista<< neka se prijave i taksisti, niko im ne brani. U mnogim zemljama i Taxi ima svoju aplikaciju, ali ljdi gledaju gdje je jeftinije. Uber se sve manje koristi jer je skup. Imaš CarGo, Hola, Bolt..
Ovi nasi taxisti biraju hoceli stat ili nece . Odmjeri te , pa imas li kesu , pa te samo nako prodje. Uber , pritisnes na dugme i tu je, nikakvih tenzija u voznji . Treba zabranit Sarajevo taxi a dovest Uber
Ovi svi sto zagovaraju aplikacije kao ova i slicne su poglupi. Prvo zakon postoji i tu je da se postuje. Drugo ove aplikacije ne placaju zdravstveno i penziono, pa ce sutra kukati kako im je penzija minimalac ili kako nema lijekova. Kazna od 1500 je mala i treba biti veca. Dosta rada na crno. A ovi primitivci koji zele uber neka se isele pa da vide kako je dobar zivot drugdje. Rade po tri posla ljudi i nemaju nista. Dosta primitivaca pogotovo kad ih vidis u komentarima ovdje i neke teorije zavjere kako ih je mrzila uciteljica.
Da li su registrovani Netflix, HBO, Prime Video, SkyShowTime, Youtube, Microsoft 365, AWS, Temu i svi ostali?
Pa legalizujte i pustite ljude da rade i plaćaju porez državi.
Sve u sluzbi monopola sugavih taksista, nedaju aerož nedaju uber samo da bi oogan gladna sto vise pljackala, a rijetko palevtaksimetar, o racunu da ne govorimo, steticine oderase korisnike, i drzavu
>>Ovi nasi taxisti biraju hoceli stat ili nece . Odmjeri te , pa imas li kesu , pa te samo nako prodje. Uber , pritisnes na dugme i tu je, nikakvih tenzija u voznji . Treba zabranit Sarajevo taxi a dovest Uber ka *** sarajevo taxi<< Ne e gospoda da voze, ako nije duga tura da te oderu, nikada u zivotu nisam dobio racun, i sada neki debili ovdje govore ko je protuzakonit, a ko nije pa taksisti kradu nemilice, treba njih kaznjavati, ako ne izda racun