U KS uveden sistem praćenja e-uputnica: Koji je proces naručivanja i koje su prednosti?
Zavod zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo prvi put uvodi sistem praćenja e-Uputnica za osiguranike na svojoj web stranici eUPUTNICA.ezoblak.ba.
"Ovaj inovativni sistem pruža brzo i jednostavno praćenje e-Uputnica, donoseći sa sobom niz prednosti, uključujući značajnu uštedu vremena i transparentnost.
Proces naručivanja je jednostavan - ljekar opšte prakse evidentira broj telefona osiguranika u informacijski sistem ZZO KS. Nakon toga, osiguraniku se šalje link u SMS poruci koji je potrebno otvoriti. Potom osiguranik potvrđuje aktivaciju putem svog Viber računa. Kada je registracija uspješno dovršena, osiguranik prima sve relevantne informacije o zakazanom terminu, uključujući i podsjetnik na termin, s uputom da potvrdi dolazak ili otkaže. Putem automatski generisanog koda koji se dostavlja osiguraniku u Viber poruci, istom je omogućeno da na web stranici provjeri u kojoj zdravstvenoj ustanovi je kreirana eUputnica, vrijeme kreiranja status, termin na koji je naručen, redni broj narudžbe", saopćeno je.
Sead Bukva za Radiosarajevo.ba: 'Srce ko Trebević, vlasti moraju obezbijediti podršku ovim momcima'
Direktor Zavoda, Muamer Kosovac, ističe da je ovo nastavak aktivnosti Zavoda koje do sada nisu nikada provedene u Kantonu Sarajevo, a omogućavaju građanima jednostavniji pristup zdravstvenoj zaštiti i niz benefita za osiguranike:
- Značajna ušteda vremena, što bi trebalo smanjiti dugotrajna čekanja na specijalističke preglede u Kantonu Sarajevo.
- Javno dostupne informacije uz poštovanje sigurnosnih protokola za zaštitu ličnih podataka.
KCUS uveo prekovremeni rad: Razlog - prevelike liste čekanja
- Otežano naručivanje pacijenata "preko reda", što često proizlazi iz koruptivnih radnji, a ne medicinskih potreba.
- Transparentne liste omogućavaju pacijentima praćenje zakazanih pregleda i usporedbu dužine čekanja po ustanovama.
- Izbjegavanje višestrukog naručivanja.
- Direktno naručivanje iz ordinacija olakšava dobijanje optimalnog termina, bez potrebe da pacijenti sami traže raspoložive termine u zdravstvenim ustanovama.
- Osigurava jednak pristup zdravstvenim uslugama za sve osiguranike.
- Koristi od uvođenja transparentnih lista čekanja pomažu i zdravstvenim ustanovama, omogućavajući im bolje upravljanje listama, praćenje kretanja pacijenata te analitičko i statističko praćenje pružanja usluga.
Velika promjena na KCUS-u: Od danas se pregled može naručiti elektronski
- Unapređenje organizacije, efikasnosti i iskorištenosti resursa zdravstvenih ustanova.
- Uvođenje novih tehnologija olakšava komunikaciju između pacijenata i ustanova.
- Transparentan sistem izvještavanja pruža uvid u cjelokupno stanje naručivanja u Kantonu Sarajevo.
- Zavod zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo, u saradnji sa Ministarstvom zdravstva Kantona Sarajevo, nastavlja unapređivati zdravstvene usluge i osigurati pravedan i transparentan pristup svim pacijentima.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.