Šteta: Sljedeće godine završetak radova na pruzi Ilidža-Hrasnica, tramvaj do Dobrinje do 2030.

/ Komentari (11)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

66pp

Nadam se da tramvaj do Dobrinje neće biti nikad realizovan. Dok kanton grca u gubicima ovaj ministar najavljuje projekte koji nisu opravdani i najmanje se tiču Dobrinje.

de ba

Ako prezivite 2026 jer aferima je puno a kanton vec grca u dugovima

Komentator

Ako ugrade šine kao ove iz prve faze koje svaku veče popravljaju, biće tramvaj, ali na gumenim točkovima. Kakva glupost i brljotina, Dobrinja ima dva tipa javnog prevoza, trolejbus i autobus, tramvaj je nepotreban, osim što se neko vrhunski utalio. Možda SIPA ima posla, izvođač se enormno obogatio radeći "tajni" ugovor Štete i kineza.

Istinaforever

Svaka cast za ove projekte, po prvi puta se vozimo tramvajima kao građani razvijenijih gradova EU, novi trolejbusi, pa sada evo i tramvaj za Hrasnicu, jos ako bude i Dobrinja, mada ce rumeni to opstruirati sigurno.

Sara

Jedini ministar,koji nešto radi u korist sviju nas.

Sara

***

Ne treba, hvala

Bit ce kao za Vogošću, pa ce se sa Dobrinje putovati 1,5 h. Nema prostora to je svakome jasno. Osim toga košta papreno. Bit ce kao do Hrasnice, trebalo je a košta 50 miliona a koštaće 300. Stalno se dižu novi krediti za ovu prugu. Namjerno se postavljaju nadstrešnice za stajališta pogrešno da bi opet o opet podigao kredit za navodnu grešku. Negdje su nadstrešnice postavljen kod prvih ulaznih vrata, a negdje će biti kod zadnjih izlaznih vrata. Ovo je priprema za novi kredit-ispravka greške.

Dobrinja je najvece sarajevsko naselje, papak

Ako ugrade šine kao ove iz prve faze koje svaku veče popravljaju, biće tramvaj, ali na gumenim točkovima. Kakva glupost i brljotina, Dobrinja ima dva tipa javnog prevoza, trolejbus i autobus, tramvaj je nepotreban, osim što se neko vrhunski utalio. Možda SIPA ima posla, izvođač se enormno obogatio radeći "tajni" ugovor Štete i kineza. ka Komentator Pricas gluposti, vidi se da si dosljo. Prvo je trebao ici tramvaj do dobrinje, jer je to prijeratni projekat, a ne do hrasnice. Osim toga, dobrinja je i prije rata bila, a sad pogotovo, najvece sarajevsko naselje sa ubjedljivo najvise stanovnika i zato mora biti povezana tramvajem. Da ne govorim da ima prioritet i kao naselje sarajevske opstine novi grad u odnosu na naselja koja ne pripadaju sarajevu nego opstini ilidza, kao hrasnica, butmir i sokolovic kolonija. Valjda prvo treba sarajevo povezati tramvajem, a za okolna mjesta postoji autobus. Kad ne radi trola bukvalno ne mozes otici sa dobrinje, a najblizi tramvaj je tek u nedjaricima.

Jah

Pricas gluposti, vidi se da si dosljo. Prvo je trebao ici tramvaj do dobrinje, jer je to prijeratni projekat, a ne do hrasnice. Osim toga, dobrinja je i prije rata bila, a sad pogotovo, najvece sarajevsko naselje sa ubjedljivo najvise stanovnika i zato mora biti povezana tramvajem. Da ne govorim da ima prioritet i kao naselje sarajevske opstine novi grad u odnosu na naselja koja ne pripadaju sarajevu nego opstini ilidza, kao hrasnica, butmir i sokolovic kolonija. Valjda prvo treba sarajevo povezati tramvajem, a za okolna mjesta postoji autobus. Kad ne radi trola bukvalno ne mozes otici sa dobrinje, a najblizi tramvaj je tek u nedjaricima. ka Dobrinja je najvece sarajevsko naselje, papak

Jah

>>Pricas gluposti, vidi se da si dosljo. Prvo je trebao ici tramvaj do dobrinje, jer je to prijeratni projekat, a ne do hrasnice. Osim toga, dobrinja je i prije rata bila, a sad pogotovo, najvece sarajevsko naselje sa ubjedljivo najvise stanovnika i zato mora biti povezana tramvajem. Da ne govorim da ima prioritet i kao naselje sarajevske opstine novi grad u odnosu na naselja koja ne pripadaju sarajevu nego opstini ilidza, kao hrasnica, butmir i sokolovic kolonija. Valjda prvo treba sarajevo povezati tramvajem, a za okolna mjesta postoji autobus. Kad ne radi trola bukvalno ne mozes otici sa dobrinje, a najblizi tramvaj je tek u nedj aricima. ka Dobrinja je najvece sarajevsko naselje, papak<< A TI SI PAPAK SVA NASELJA KOJA SI NABROJAO SU STARIJA OD DOBRINJE. OBNOVI ISTORIJU. VI DOŠLI PRIJE 3O_ TAK GODINA I HOĆETE SVE. U SVIM SELU PAMETUJ, A OVDJE SE PRILAGODI.

Treba rasteretiti trolinu trasu sa najvecom guzvom

Pricas gluposti, vidi se da si dosljo. Prvo je trebao ici tramvaj do dobrinje, jer je to prijeratni projekat, a ne do hrasnice. Osim toga, dobrinja je i prije rata bila, a sad pogotovo, najvece sarajevsko naselje sa ubjedljivo najvise stanovnika i zato mora biti povezana tramvajem. Da ne govorim da ima prioritet i kao naselje sarajevske opstine novi grad u odnosu na naselja koja ne pripadaju sarajevu nego opstini ilidza, kao hrasnica, butmir i sokolovic kolonija. Valjda prvo treba sarajevo povezati tramvajem, a za okolna mjesta postoji autobus. Kad ne radi trola bukvalno ne mozes otici sa dobrinje, a najblizi tramvaj je tek u nedjaricima. ka Dobrinja je najvece sarajevsko naselje, papak A TI SI PAPAK SVA NASELJA KOJA SI NABROJAO SU STARIJA OD DOBRINJE. OBNOVI ISTORIJU. VI DOŠLI PRIJE 3O_ TAK GODINA I HOĆETE SVE. U SVIM SELU PAMETUJ, A OVDJE SE PRILAGODI. ka Jah<< Mozda su starija ali nisu dio sarajeva nego ilidze. I ono najvaznije, citava dobrinja ima vise stanovnika od butmira, sokolovic kolonije i hrasnice zajedno, pa je sa stanovista smanjenja ***vi logicnije da se pravi rasterecenje trolejbuske trase prema dobrinji, gdje je samo 1 traka pa se stvaraju ***ve, time sto bi dio stanovnika isao tramvajem za dobrinju. Onda bi i manje ljudi islo autom do dobrinje i manje bi bilo i zagadjenje. A citava hrasnica moze stati u 3 autobusa. Ali sta papak zna sta je logika i rezon.

/ Najnovije