Šteta: Sljedeće godine završetak radova na pruzi Ilidža-Hrasnica, tramvaj do Dobrinje do 2030.
/ Komentari (11)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
Nadam se da tramvaj do Dobrinje neće biti nikad realizovan. Dok kanton grca u gubicima ovaj ministar najavljuje projekte koji nisu opravdani i najmanje se tiču Dobrinje.
Ako prezivite 2026 jer aferima je puno a kanton vec grca u dugovima
Ako ugrade šine kao ove iz prve faze koje svaku veče popravljaju, biće tramvaj, ali na gumenim točkovima. Kakva glupost i brljotina, Dobrinja ima dva tipa javnog prevoza, trolejbus i autobus, tramvaj je nepotreban, osim što se neko vrhunski utalio. Možda SIPA ima posla, izvođač se enormno obogatio radeći "tajni" ugovor Štete i kineza.
Svaka cast za ove projekte, po prvi puta se vozimo tramvajima kao građani razvijenijih gradova EU, novi trolejbusi, pa sada evo i tramvaj za Hrasnicu, jos ako bude i Dobrinja, mada ce rumeni to opstruirati sigurno.
Jedini ministar,koji nešto radi u korist sviju nas.
***
Bit ce kao za Vogošću, pa ce se sa Dobrinje putovati 1,5 h. Nema prostora to je svakome jasno. Osim toga košta papreno. Bit ce kao do Hrasnice, trebalo je a košta 50 miliona a koštaće 300. Stalno se dižu novi krediti za ovu prugu. Namjerno se postavljaju nadstrešnice za stajališta pogrešno da bi opet o opet podigao kredit za navodnu grešku. Negdje su nadstrešnice postavljen kod prvih ulaznih vrata, a negdje će biti kod zadnjih izlaznih vrata. Ovo je priprema za novi kredit-ispravka greške.
Ako ugrade šine kao ove iz prve faze koje svaku veče popravljaju, biće tramvaj, ali na gumenim točkovima. Kakva glupost i brljotina, Dobrinja ima dva tipa javnog prevoza, trolejbus i autobus, tramvaj je nepotreban, osim što se neko vrhunski utalio. Možda SIPA ima posla, izvođač se enormno obogatio radeći "tajni" ugovor Štete i kineza. ka Komentator Pricas gluposti, vidi se da si dosljo. Prvo je trebao ici tramvaj do dobrinje, jer je to prijeratni projekat, a ne do hrasnice. Osim toga, dobrinja je i prije rata bila, a sad pogotovo, najvece sarajevsko naselje sa ubjedljivo najvise stanovnika i zato mora biti povezana tramvajem. Da ne govorim da ima prioritet i kao naselje sarajevske opstine novi grad u odnosu na naselja koja ne pripadaju sarajevu nego opstini ilidza, kao hrasnica, butmir i sokolovic kolonija. Valjda prvo treba sarajevo povezati tramvajem, a za okolna mjesta postoji autobus. Kad ne radi trola bukvalno ne mozes otici sa dobrinje, a najblizi tramvaj je tek u nedjaricima.
Pricas gluposti, vidi se da si dosljo. Prvo je trebao ici tramvaj do dobrinje, jer je to prijeratni projekat, a ne do hrasnice. Osim toga, dobrinja je i prije rata bila, a sad pogotovo, najvece sarajevsko naselje sa ubjedljivo najvise stanovnika i zato mora biti povezana tramvajem. Da ne govorim da ima prioritet i kao naselje sarajevske opstine novi grad u odnosu na naselja koja ne pripadaju sarajevu nego opstini ilidza, kao hrasnica, butmir i sokolovic kolonija. Valjda prvo treba sarajevo povezati tramvajem, a za okolna mjesta postoji autobus. Kad ne radi trola bukvalno ne mozes otici sa dobrinje, a najblizi tramvaj je tek u nedjaricima. ka Dobrinja je najvece sarajevsko naselje, papak
>>Pricas gluposti, vidi se da si dosljo. Prvo je trebao ici tramvaj do dobrinje, jer je to prijeratni projekat, a ne do hrasnice. Osim toga, dobrinja je i prije rata bila, a sad pogotovo, najvece sarajevsko naselje sa ubjedljivo najvise stanovnika i zato mora biti povezana tramvajem. Da ne govorim da ima prioritet i kao naselje sarajevske opstine novi grad u odnosu na naselja koja ne pripadaju sarajevu nego opstini ilidza, kao hrasnica, butmir i sokolovic kolonija. Valjda prvo treba sarajevo povezati tramvajem, a za okolna mjesta postoji autobus. Kad ne radi trola bukvalno ne mozes otici sa dobrinje, a najblizi tramvaj je tek u nedj aricima. ka Dobrinja je najvece sarajevsko naselje, papak<< A TI SI PAPAK SVA NASELJA KOJA SI NABROJAO SU STARIJA OD DOBRINJE. OBNOVI ISTORIJU. VI DOŠLI PRIJE 3O_ TAK GODINA I HOĆETE SVE. U SVIM SELU PAMETUJ, A OVDJE SE PRILAGODI.
Pricas gluposti, vidi se da si dosljo. Prvo je trebao ici tramvaj do dobrinje, jer je to prijeratni projekat, a ne do hrasnice. Osim toga, dobrinja je i prije rata bila, a sad pogotovo, najvece sarajevsko naselje sa ubjedljivo najvise stanovnika i zato mora biti povezana tramvajem. Da ne govorim da ima prioritet i kao naselje sarajevske opstine novi grad u odnosu na naselja koja ne pripadaju sarajevu nego opstini ilidza, kao hrasnica, butmir i sokolovic kolonija. Valjda prvo treba sarajevo povezati tramvajem, a za okolna mjesta postoji autobus. Kad ne radi trola bukvalno ne mozes otici sa dobrinje, a najblizi tramvaj je tek u nedjaricima. ka Dobrinja je najvece sarajevsko naselje, papak A TI SI PAPAK SVA NASELJA KOJA SI NABROJAO SU STARIJA OD DOBRINJE. OBNOVI ISTORIJU. VI DOŠLI PRIJE 3O_ TAK GODINA I HOĆETE SVE. U SVIM SELU PAMETUJ, A OVDJE SE PRILAGODI. ka Jah<< Mozda su starija ali nisu dio sarajeva nego ilidze. I ono najvaznije, citava dobrinja ima vise stanovnika od butmira, sokolovic kolonije i hrasnice zajedno, pa je sa stanovista smanjenja ***vi logicnije da se pravi rasterecenje trolejbuske trase prema dobrinji, gdje je samo 1 traka pa se stvaraju ***ve, time sto bi dio stanovnika isao tramvajem za dobrinju. Onda bi i manje ljudi islo autom do dobrinje i manje bi bilo i zagadjenje. A citava hrasnica moze stati u 3 autobusa. Ali sta papak zna sta je logika i rezon.