Šteta potpisao ugovor: U Sarajevo stiže 10 novih autobusa

/ Komentari (9)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

FGRiada

U petak predveče u najvećoj špici pokvari im se nov tramvaj na Socijalnom, još napravi gužvu a ovaj tupoglavi postao stručnjak za tajne tendere i nabavke, doktorand sa Sokoca. Kao da nema sutra koliko ovaj smrdopeovski glavaš troši. Što više troši ko biva više se može mahnut.

Sara

U petak predveče u najvećoj špici pokvari im se nov tramvaj na Socijalnom, još napravi gužvu a ovaj tupoglavi postao stručnjak za tajne tendere i nabavke, doktorand sa Sokoca. Kao da nema sutra koliko ovaj smrdopeovski glavaš troši. Što više troši ko biva više se može mahnut. ka FGRiada Ma da, sasvim sigurno bi nam donirani svjetski otpad još trajao. U današnje vrijeme sve se brzo kvari. Sasvim sigurno znate da ni kućna tehnika ne traje više, kao prije. Nisam fan trojke, ali se bar Štetin rad vidi. Da nije njega, sasvim sigurno Grasa više ne bi bilo, kao ni mnogih drugih preduzea. Zora, Alhos, Feroelektro, Ključ i mnogi drugi više ne postoje i njihovi radnici su uglavnom živjeli u teškim uslovima, zahvaljujući poslijeratnim vlastima.

Klliko kostaju

Jesu li novi ili polovni ? Oni prosli su bili polovni .

Polovni,

Jesu li novi ili polovni ? Oni prosli su bili polovni . ka Klliko kostaju nepolovni nema veze kad nisu električni ili na plin. Glavonja se nastavlja k u r č i t s našim i parama naše djece i unučadi. Ove autobuse kupuju samo prefrigani l o p i n e tuđim parama. Sejari? Muljator za sve naše obnašatelje vlasti, svi sa njim i on s njima hajruju tuđim parama. Čudo se glavonja nije slikao sa šljemom i u fluorescentnom prsluku.

Ja1

***

To ti kao duhovit?

Da u pravu si, trebao se Halid Genjac slikati u prsluku ka Ja1

Balon

Da u pravu si, trebao se Halid Genjac slikati u prsluku ka Ja1 Štetni, da li si to ti?

Ja1

ka To ti kao duhovit? Jok eto ti si duhovit

Gulliverus

Ma da, sasvim sigurno bi nam donirani svjetski otpad još trajao. U današnje vrijeme sve se brzo kvari. Sasvim sigurno znate da ni kućna tehnika ne traje više, kao prije. Nisam fan trojke, ali se bar Štetin rad vidi. Da nije njega, sasvim sigurno Grasa više ne bi bilo, kao ni mnogih drugih preduzea. Zora, Alhos, Feroelektro, Ključ i mnogi drugi više ne postoje i njihovi radnici su uglavnom živjeli u teškim uslovima, zahvaljujući poslijeratnim vlastima. ka Sara Prvo obiđi malo tramvaje i trolejbuse, eno oni novi prljavi, već ih taj gras ne zna održavati niti čistiti, o čemu pričate, na ovo prkno od grada oni nisu u stanju oprati i očistiti ovolišni broj vozila. Evo nema velikog snijega, bljuzge pa je tako. Nadalje, me znaju vozači da voze, voze tramvaj i evo koliko ih imaju još nisu savladali kočnice, voze kao da krompir voze. Nevjerovatno kakvi parmaci voze i upravljaju vozilima GP, a o upravama da i ne govorimo.

/ Najnovije