Roditelji školaraca sarajevske škole traže odgovore: "Tražimo garanciju sigurnosti za učenike"

/ Komentari (5)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

Ona neka

Hocete vi mediji ikad ispitati obe strane ili ce te uvijek drzati stranu vecine to je tako ne eticno sa vase strane s obzirom da je vas posao vrlo odgovoran ako ste toliko svjesni da razumijete da vi upravo oblikujete ovo drustvo i sociolosko ponasanje Znaci sta cemo sa djetetom koje je zrtva vecine i kojem niko ne zeli pomoci kako to dijete da krene u novi dan i u svoju svakodnevnicu suoceno sa horfom zla koje se zove razred skuoa sa vecinom nastavnika ili profesora koji ne smiju da se suprostave vecini roditelja cija su djeca u stvari zlostavljaci

Durmo

>>Hocete vi mediji ikad ispitati obe strane ili ce te uvijek drzati stranu vecine to je tako ne eticno sa vase strane s obzirom da je vas posao vrlo odgovoran ako ste toliko svjesni da razumijete da vi upravo oblikujete ovo drustvo i sociolosko ponasanje Znaci sta cemo sa djetetom koje je zrtva vecine i kojem niko ne zeli pomoci kako to dijete da krene u novi dan i u svoju svakodnevnicu suoceno sa horfom zla koje se zove razred skuoa sa vecinom nastavnika ili profesora koji ne smiju da se suprostave vecini roditelja cija su djeca u stvari zlostavljaci ka Ona neka<< Ne smije postojati djete kome niko ne zeli pomoci!

Školarc

Osnovne škole se više uopće ne bave odgojnim radom. Da li je pritisak roditelja, koji se ko Argeta miješaju u svašta, doveo da oni samo okreću glavu i prešućuju. U školama imate veliki broj djece u inkluziji, koji nisu kategorisani, neki od njih mogu raditi nešto po prilagođenom programu, a neki su totalno onemogućeni za bilo kakvu aktivnost, često i higijenski zapostavljeni, bez mogućnosti da samostalno odu u wc, podignu pantalone, nekulturno ponašanje, agresivnosti Međutim ministarstvo se hvali kako su oni sve to super osmislili, a gospođa koja je predstavnik ministarstva za inkluziji, nikada nije radila u školi, a za sve se pita, a i sama je veoma nekulturna i neotesana bez profesionalnosti u svom poslu. E sad imate roditelje koji zahtjevaju, čak da im se naknadno prilagodi program, za djecu koja su prisustvovala sa nastave, za vrijeme njihovog propusta. Ko će to raditi, ko će nastavnike dodatno platiti za to, odakle pravo roditeljima da to zahtjevaju. I konačno zašto u ovoj osnovnoj školi nastavni kadar pristaje na ucjene, zašto okreće glavu od problema, da li je to nečije dijete. Čak se i socijalna služba, kad je ,, nečije,, dijete pravi blesava. Zato mnogo je toga ovdje nejasno, potrebno je da svi rade svoj posao, a ne da se u tuđi miješaju.

Čemu

Ovoliko imena, direktora, institucija ako ne znaju kako ili neće da riješe ovu situaciju? Jedno problematično dijete, kojem treba pomoć, maltretira i ugrožava sve fizički prisutne u jednoj od najvećih škola. Doslovno ozljeđuje oštricama bilo koga. Djeca čitave škole su u strahu i bježe od nje u toku odmora između časova. Opasno i potresno a traje predugo.

Inkluzija

Najlakše je uvesti inkluziju smještajući djecu sa poremećajima u razvoju u redovna odjeljenja zajedno sa djecom sa urednim razvojem. Nadležni misle da su tako riješili problem. Ali ako se to dijete samoozljeđuje, ozljeđuje asistenticu i druge učenike, ima napade bijesa, neprimjerene gestikulacije i glasanje... i sve to druga djeca gledaju, doživljavaju stres, strah od drugog i drugačijeg, onda su djeca urednog razvoja žrtve inkluzije, jer i oni su samo djeca i ne mogu uvijek shvatiti i prihvatiti takvo ponaṣ̌anje. Ovakav pristup ṣ̌teti i jednima i drugima, javlja se veći animozizet, djeca sa poremećajem u razvoju se izlažu podsmijehu i zaziranju zbog straha da ih se ne ozljedi što na kraju rezultira ovakvim postupcima roditelja jedne i druge djece. Svima su puna usta inkluzije, i treba tu djecu prihvatiti i koliko je moguće uvesti ih i socijalizirati ali činjenica je da oni jesu drugačiji i to se mora prihvatiti najprije od strane njihovih roditelja i oni ih prvi ne smiju gurati silom tamo gdje se ne mogu snaći. Danas ako kažete da nešto nije u redu sa tom djecom, odmah krenu prozivke i proglašavaju vas lošim, zlim, neosjećajnim... Dakle DA inkluzija ukoliko je to moguće bez loših posljedica, u protivnom posebna odjeljenja sa pojačanom pomoći psihologa, pedadoga, neurologa...

/ Najnovije