Roditelji ispisali djecu iz sarajevske osnovne škole zbog učenika s autizmom

/ Komentari (15)

Povratak na članak
Objavite komentar kao gost ili se prijavite.

NAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.

VIDI JOJ FASADE

*****ANDERI SUTE!!

I što sad

U praksi se pokazalo da pravilnik o inkluziji ne valja ništa, mada na tu temu nastavnici javno ne smiju da progovore. Donesen je bez javne rasprave. Napravljen je tako kao da su svi učenici u svim odjeljenjima s poteškoćama u razvoju (sve se svodi na mentalne poteškoće) i da će se sva nastava odvijati na tom nivou (Medjenica i slične ustanove). Normalno da sad dolazi do problema, ako nastavnik ima u odjeljenju tri učenika s poteškoćama različitih nivoa on bi istu lekciju na jednom času trebao praktično na četiri načina da izlaže. Što je normalno nemoguće. Realno od asistenata u nastavi nema neke velike koristi. Istina asistenti samo fizički kontrolišu takve učenike, ali najčešće s nastavom nemaju veze (poput predmeta kao što je matematika, fizika, biologija i slični predmeti). Još je gore što se s pojedinim roditeljima djece s posebnim potrebama ne može normalno kontaktirati. Roditelji ovakve djece su najčešće i sami jako agresivni i bahati. Čak ima slučajeva da roditelji svojoj djeci daju kojekakva sredstva za smirenje (opijate), pa ta djeca kada su u školi i na nastavi praktično samo spavaju. Odnosno nisu na časovima bukvalno u budnom stanju. Ima tog još što u ovom ne štima. A, najveći je problem što se normalna djeca počinju na isti način ponašati i traže ocjene bez ikakvog znanja. Na ovaj način padamo sve dublje i dublje. S aspekta ovih roditelja koji su svoju djecu ispisali iz škole nema prigovora. Svako za svoje želi najbolje, pa i ovi roditelji.

Suti i trpi

Potpuno se slazem. Nastavnici ne smiju reci da cesto takva djeca budu agresivna pa cak i fizicki napadaju svakoga ko im se nadje na putu. Ucitelj, asistent i nastavnik je taj koji se podmece da prima udarce kako bi zastitili drugu djecu, a sa roditeljima takve djece nema apsolutno nikakvog dijaloga, i o tome se ne smije pricati.

Autizam

Nije svakom djetetu s autizmom potreban školski pratilac, to zavisi o specifičnim potrebama podrške. Školski pratilac je osoba koja pomaže učeniku da nadoknadi njegova/njena oštećenja uzrokovana invaliditetom tokom dijela ili cijelog školskog vremena (uključujući put do škole i/ili odmor). U zavisnosti od odgovarajuće lokacije, školska podrška se može pružiti u opstim ili specijalnim školama. Školski pratilac može, na primjer, podržati komunikaciju, pratiti potrebna prilagođavanja i, ako je potrebno, ispuniti povećane zahtjeve za brigom...itd itd i tsl. To je cijela nauka... Elem ...roditelji nisu ti ni oni ljudi koji ce odredjivati sta je i koliko je potrebno djetetu sa autizmom ili kojom pojavom ili poremecajem. Roditelji , ne mogu niti smiju da odredjuju i da se mjesaju u struku . Samo budala gura svoj nos u posao koji ne razumije . To su danas nazalost ovi roditelji. Bezobrazni drski ...ljudi koji misle da mogu , ljudi koji misle da znaju , ljudi koji misle da mogu raditi sta god hoce jer zive u nekakvoj nazovi demokratiji. U normalnoj drzavi ovi roditelji bi sada sjedili pred sudijom u sudu. Platili bi novacnu kaznu. Oni poticu podjele i tako stvaraju temelje fasizmu. u video prilogu 2 strucne osobe su isto rekle samo drugim rijecima .

Nadimak obavezno

U serijskim procesima kakvo je obrazovanje, voznja u jednij saobr traci, spori usporavaju proces. Zato postoje ceste sa vise traka u jednom smjeru, da brzi bolj napreduju i skole za razlicite sposobnosti. ‘Inkluzija’ u obrazovanju nije uvijek napredak. Zato i postoje skole za posebno obrazovanje poput ‘spore saobracajne trake’. Inkluzija je nametanje. Poput reklama ili gramaticke rodnosti.

Nadimak obavezno

U praksi se pokazalo da pravilnik o inkluziji ne valja ništa, mada na tu temu nastavnici javno ne smiju da progovore. Donesen je bez javne rasprave. Napravljen je tako kao da su svi učenici u svim odjeljenjima s poteškoćama u razvoju (sve se svodi na mentalne poteškoće) i da će se sva nastava odvijati na tom nivou (Medjenica i slične ustanove). Normalno da sad dolazi do problema, ako nastavnik ima u odjeljenju tri učenika s poteškoćama različitih nivoa on bi istu lekciju na jednom času trebao praktično na četiri načina da izlaže. Što je normalno nemoguće. Realno od asistenata u nastavi nema neke velike koristi. Istina asistenti samo fizički kontrolišu takve učenike, ali najčešće s nastavom nemaju veze (poput predmeta kao što je matematika, fizika, biologija i slični predmeti). Još je gore što se s pojedinim roditeljima djece s posebnim potrebama ne može normalno kontaktirati. Roditelji ovakve djece su najčešće i sami jako agresivni i bahati. Čak ima slučajeva da roditelji svojoj djeci daju kojekakva sredstva za smirenje (opijate), pa ta djeca kada su u školi i na nastavi praktično samo spavaju. Odnosno nisu na časovima bukvalno u budnom stanju. Ima tog još što u ovom ne štima. A, najveći je problem što se normalna djeca počinju na isti način ponašati i traže ocjene bez ikakvog znanja. Na ovaj način padamo sve dublje i dublje. S aspekta ovih roditelja koji su svoju djecu ispisali iz škole nema prigovora. Svako za svoje želi najbolje, pa i ovi roditelji. ka I što sad .TAČNO

BAD

>>Nije svakom djetetu s autizmom potreban školski pratilac, to zavisi o specifičnim potrebama podrške. Školski pratilac je osoba koja pomaže učeniku da nadoknadi njegova/njena oštećenja uzrokovana invaliditetom tokom dijela ili cijelog školskog vremena (uključujući put do škole i/ili odmor). U zavisnosti od odgovarajuće lokacije, školska podrška se može pružiti u opstim ili specijalnim školama. Školski pratilac može, na primjer, podržati komunikaciju, pratiti potrebna prilagođavanja i, ako je potrebno, ispuniti povećane zahtjeve za brigom...itd itd i tsl. To je cijela nauka... Elem ...roditelji nisu ti ni oni ljudi koji ce odredjivati sta je i koliko je potrebno djetetu sa autizmom ili kojom pojavom ili poremecajem. Roditelji , ne mogu niti smiju da odredjuju i da se mjesaju u struku . Samo budala gura svoj nos u posao koji ne razumije . To su danas nazalost ovi roditelji. Bezobrazni drski ...ljudi koji misle da mogu , ljudi koji misle da znaju , ljudi koji misle da mogu raditi sta god hoce jer zive u nekakvoj nazovi demokratiji. U normalnoj drzavi ovi roditelji bi sada sjedili pred sudijom u sudu. Platili bi novacnu kaznu. Oni poticu podjele i tako stvaraju temelje fasizmu. u video prilogu 2 strucne osobe su isto rekle samo drugim rijecima . ka Autizam<< Gledam i ne vjerujem...kao da vam je Benjamin Netanyahu prvi rod đubrad samoživa diskriminatorska!!!

Agresivni i bahati roditelj

Gledam i ne vjerujem...kao da vam je Benjamin Netanyahu prvi rod đubrad samoživa diskriminatorska!!!

Populizam

Gledam i ne vjerujem...kao da vam je Benjamin Netanyahu prvi rod đubrad samoživa diskriminatorska!!! ka Agresivni i bahati roditelj Populizam cvijeta. Budite malo realni.

Lakmus

Potpuno se slazem. Nastavnici ne smiju reci da cesto takva djeca budu agresivna pa cak i fizicki napadaju svakoga ko im se nadje na putu. Ucitelj, asistent i nastavnik je taj koji se podmece da prima udarce kako bi zastitili drugu djecu, a sa roditeljima takve djece nema apsolutno nikakvog dijaloga, i o tome se ne smije pricati. ka Suti i trpi --------------------------------------- nije lijepo da siris laz i propagandu . Agresivnost je nesto sasvim drugo i zbog agresivnosti jednog djeteta nedavno su u Hrvatskoj roditelji ispisali svoju djecu. To nije slucaj kod nas . To nije ovdje slucaj . Autizam je nesto sasvim drugo. Siris lazne vijesti. Tebi na cast , tebi na obraz . Tebi na dusu . Sve najbolje

Aktuelno

Prvo bi trebalo ministricu poslati u ovakve razrede, da malo vidi kako to funkcioniše u praksi. Jer je njen poslovni put u školi posut ružama što znači neko je lijepo doveo u Bošnjačku pa joj do lijepe razrede sa odličnim učenicima, pa joj namjestio da bude direktorica, pa je uhl****o za ministricu da svima drži predavanje i pravi se da sve zna. Kad bi njoj na času dijete počelo vikati, udarati se, lupati i bacati stol, a pri tom ničeg nije svjesno, kako bi ona reagirala i oni koji su oko nje u ministarstvu. Sve se ovo stavlja u škole, nastavnicima koji nisu educirani niti trebaju da budu. A sva djeca sa inkluzivnim učenikom u razredu su njemu podređena. Djeca u inkluziji nisu u stanju ni sjediti cijeli dan na nastavi, to je i zločin prema njima. Jer ništa konstruktivno ne rade, osim što su fizički prisutni i to jedva,, a da ne govorimo da nešto nauče.

100%

Prvo bi trebalo ministricu poslati u ovakve razrede, da malo vidi kako to funkcioniše u praksi. Jer je njen poslovni put u školi posut ružama što znači neko je lijepo doveo u Bošnjačku pa joj do lijepe razrede sa odličnim učenicima, pa joj namjestio da bude direktorica, pa je uhl****o za ministricu da svima drži predavanje i pravi se da sve zna. Kad bi njoj na času dijete počelo vikati, udarati se, lupati i bacati stol, a pri tom ničeg nije svjesno, kako bi ona reagirala i oni koji su oko nje u ministarstvu. Sve se ovo stavlja u škole, nastavnicima koji nisu educirani niti trebaju da budu. A sva djeca sa inkluzivnim učenikom u razredu su njemu podređena. Djeca u inkluziji nisu u stanju ni sjediti cijeli dan na nastavi, to je i zločin prema njima. Jer ništa konstruktivno ne rade, osim što su fizički prisutni i to jedva,, a da ne govorimo da nešto nauče. ka Aktuelno 100% tačno!

Prisvetu vode nesposobni

Ništa što se dogodilo nije zbog učenika sa autizmom! To je prestrašna tvrdnja. Loši uslovi u školama, zastarjeli zakoni i rješenja, zaostalost praksi zbog nedostatka reformi, nestručni i nesposobni u ministarstvu, nepoštivanje struke od strane roditelja, opšte nezadovoljstvo lošim sistemom, itd. Sve to na kraju plaćaju djeca jer nemaju obrazovanje na razini koju zaslužuju. Jednako loša rješenja za djecu sa specijalnim potrebama kao i za nadarenu djecu. Uglavnom ih i nema. Sve to je rezultat korupcije i nepotizma.

NIN

Divan sistem, divni i roditelji. Kakva država, takva i ljubav

***

***

/ Najnovije