Radovi pri kraju: Montira se krov polazne stanice Trebevićke žičare
Krajem januara je uspješno izvršena i prva testna vožnja nakon što su postavljene testne gondole Trebevićke žičare, jutros je
U pogonu žičare će biti 33 kabine, svaka s po deset mjesta, kapaciteta 1.200 putnika na sat. Umjesto nekadašnjih 12 minuta, novom žičarom će se stizati na Trebević za sedam minuta i 15 sekundi.
Inače, Trebevićka žičara u glavnom gradu BiH s radom je počela 1959. godine. Povezivala je Bistrik na 583 metra nadmorske visine sa Vidikovcem, smještenim na 1.160 metara na Trebeviću, a projektovali su je i sagradili Česi.
S dužinom od 2.100 metara, Trebevićka žičara u to vrijeme bila je najveća u regionu. Svečanim ruhom žičara je posebno zasjala 1984. godine kada je Sarajevo bio domaćin Zimskih olimpijskih igara. Žičara, jedaan od sarajevskih simbola, potpuno je uništena tokom agresije na BiH, 1992. do 1995. godine.
Ideja o ponovnoj izgradnji Trebevićke žičare dugo godina poslije rata u BiH bila je nerealizirana zbog neriješenih imovinsko-pravnih odnosa između Grada Sarajeva i vlasnika žičare, Javnog komunalnog preduzeća GRAS koje je prošle godine dalo saglasnost da Grad Sarajevo preuzme brigu o žičari.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.