Nihad Uk najavio: 'Radimo na letovima ka novim destinacijama iz Sarajeva'
/ Komentari (7)
Povratak na članakNAPOMENA: Komentari su isključivo lični stavovi autora. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i pisanja komentara koji podstiču na mržnju. Strogo zabranjen bilo kakav govor mržnje na portalu radiosarajevo.ba, zbog kojeg možete biti krivično procesuirani. Radiosarajevo.ba ima pravo i obavezu da na zahtjev zvaničnih organa dostavi podatke o korisniku čiji komentari sadrže govor mržnje, kao i da korisniku trajno blokira pristup. Obaviještavamo vas da svaki čitatelj dobrovoljno pristupa čitanju i kreiranju komentara i prihvata mogućnost da neki komentari mogu sadržavati narativ koji je u suprotnosti sa vjerskim, nacionalnim, moralnim i drugim načelima. Radiosarajevo.ba ima pravo da obriše sporne ili prijavljene komentare bez najave i objašnjenja. Radiosarajevo.ba koristi automatski sistem prepoznavanja i uklanjanja govora mržnje i drugih neprimjerenih sadržaja u komentarima.
Nemoj da radite, ako moze ikako. Najbolje kad ostavite da se stvari same desavaju. Strucnjaci za upropastit. Bila baza WIzz-a na SJJ sad je nema. Tuzla takodje..tako da *****eti uzmite plate i hajte kucama. Nish nediraj!
da miki moze kuci tramvajem?
Sanjam dan kada cu avionom direktno iz Sarajeva do Barcelone na tekmu! Vamos Barca!
Ne trosite narodne pare na interese bogatih! Neka sami placaju!
Evo onog djeteta, opet hoce da se igra!
Ovo je naštimano pitanje da bi ovaj balo kao odgovorio. Hoćete još malo poreza aaaa ? Oktobar će dolazi sezona kiša.
Ne treba pretjerivati vec strateski obezbjeduti sirok spektar linija tipa: Lisabon, Malaga, Rim, Zurich, Amsterdam, Frankfurt, Prag, Stockholm, Oslo, Kopenhagen, Pariz, Brisel, London, Bec, Budimpesta, Varsava, Zagreb, Beograd, Tirana, Atena, Istanbul, Antalija, Sarm-el-Seik, Dubai, Abu Dabi...Ovih 25 destinacija i to je to. Neke niskobudzetne, neke komercijalne, neke sezonski i time je strateski pokriveno i presjedanje i dijaspora i turisticka ponuda i ekonomsko-privredna saradnja. Sve neke druge linije su gubitak resursa, vremena i kapaciteta